Legyek ítélete

2012. augusztus 26., vasárnap

Egy légy megdugott egy másikat a kézfejemen, hát.. fúj.

 Tegnap megnéztem 12 Az ítélet: család epizódot. Nagynehezen találtam hozzá feliratot, az angol szövegű meg már pihent a meghajtón. Ah.. zseniális sorozat, a szinkronja is kiváló, de sajnos úgy csak három részt tettek fel, itthon annyira nem terjedt el, a Comedy central adta még régebben, talán még most is. Ma is megnéztem két részt, és még fogok is, kivételesen jó vígjáték sorozat, a fejlécem is abból származik.

Imádom. 

5 megjegyzés

  1. megnyitottam a blogod, mint érdemes újdonságot, röhögtem a fejlécen, és már azért is marhára örülök, hogy elkezdtelek ovlasni mert így megtalálhattam, hogy honnan van ez a jelenet:D
    a legyek meg... O.O

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy segíthettem :D ÉS, ha megtetszene ama fenomenális sorozat, márciusban jön 1 új évad, és a mozifilm :o :D

    VálaszTörlés
  3. ah köszönöm, szuper:D

    VálaszTörlés
  4. Ez nem szuper, ez FENOMENÁLIS, mert 6 (akkorra 7) év kihagyás után folytatódik :') azt hittem, behugyozok az örömtől, mikor megláttam a hírt :D

    VálaszTörlés
  5. most nézem az első részt!!:D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget