pmkl

2012. augusztus 28., kedd

Beszéltem néhai egyetlen szaktársammal, aki mint kiderült, már Skóciában dolgozik valami rakodó munkát, és.. nos, kitűnően keres.

Elgondolkoztam.. én mi a fasznak tanulok, mi a fasznak készülök a vizsgákra, miért idegeskedem amiatt, átmegyek-e, vagy, hogy maradhatok-e Gyöngyösön, mi a fasznak pocsékolom az időm még 1 évig ott, mikor ha ezt a szart befejeztem, és találok egy munkát, kurvára nem fogok annyit keresni, mint ő ott kint, akinek van egy érettségi a kezében, és nem vagyok egoista, de igenis ostobább nálam? Minek baszom itt a rezet, mikor egy kérésembe kerülne, és betudna venni oda, mehetnék ki én is rakodni, megtömni a zsebem, jobban, mint itt bármikor megfogom?

Annyira kilátástalan minden, annyira nincs értelme semminek, annyira elveszett bennem mindaz, amit elképzeltem, annyira.. kurvaistenit.

Nem irigykedem, mert keressen annyit, nem zavar, mindössze felbasz maga a gondolat, hogy míg ő alig járt be órákra, tanulni abszolút semmit nem tanult, 1 vizsgája sikerült, mert a tanár megengedte, hogy puskázzon, hogy ő bizony sokkal jobban keres most egy kurva rakodóként fent északon, mint én valaha is fogok.

Unom mááááááár, kurvára unom ezt az egészet, elvégzem az egy évet, és mi lesz? Mihez fogok kezdeni? Megyek tovább mégegy szakra, ami még államilag támogatott, csakhogy ne kelljen a munka miatt aggódnom? Nézem majd, hogy megy ki a csoporttársaim fele külföldre, és megszedi magát, nekem meg családi háttér miatt még repülő-busz-vonatjegyre se lesz pénzem, hogy legalább koldulni kimehessek? Csillagszeművel sem beszélek már jó ideje, pontosabban beszélek, de már-már ott tartunk, hogy ha köszönök is felidegesítem, pedig semmi rosszat nem tettem, most nem, most igyekeztem, de az sem jó, és minden kurva dologgal kivan a faszom, egyszerűen........... ldgmsdklgmsdlkgsdg

9 megjegyzés

  1. szerintem, ha van lehetőséged kimenni, gondold meg. ahhoz, hogy itthon jó legyél, mázli kell, külföldön meg sokkal könnyebb, még amellett is, hogy ott élsz.

    VálaszTörlés
  2. Csak nem lenne könny itt hagyni a semmit.

    VálaszTörlés
  3. ha mindenki így tenne,ki maradna itthon?
    nálunk ez kicsit fordítva történt . a fiam 2 egyetemre is felvették,ott nem ment neki a tanulás,ezért Ő! úgy döntött abba hagyja és munkát keres.csakis külföldbe gondolkodott.elment és jól keresett.hozzánk képest.de azért ugyan csak spórolnia kell mert ott mindennek más ára van.nem csak a fizetés több,az élet is.persze még mindig jobb,mint itt.
    a lányok meg majd jönnek.amelyik nem értékel,azt hagyni kell.

    VálaszTörlés
  4. Én is sokszor elgondolkozom, mit kellene csinálni, néha elég kilátástalan minden. Ennek ellenére, biztos nagyon maradi vagyok, de úgy gondolom, ha valaki elvégez egy iskolát, és a szakmájában ki tud menni egy időre kis tapasztalatot szerezni, az mindig jó. De képzettség nélkül, pl. rakodónak kimenni, nem biztos, hogy jó lenne. Nem ismerem pontosan a kinti viszonyokat, lehet, hogy jobb a kereset, de szerintem a megélhetés is lényegesen többe kerül, pl. az albérlet. Hosszabb távon azért az nem egy egzisztencia, meg hát a család, barátok is csak távol van. Persze, mindenkinek magának kell ismerni a lehetőségeit, lehet, én egy kicsit gyáva vagyok :(:(

    VálaszTörlés
  5. Természetesen magam sem gondoltam, hogy ott kint is 40-50ezer forint egy albérlet, de azt hiszem, jobban lehetne spórolni, hogy itthon esetleg valamerre eltudjak indulni.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem ez igen nagy váltás, jól meg kell gondolni, de ha lenne kedved kipróbálni, és van rá lehetőséged, hát miért ne?? :):) ha nem jön be , úgyis vissza lehet jönni ;););)

    VálaszTörlés
  7. de nagyon kevesen akarnak visszajönni:p

    VálaszTörlés
  8. Csak sajnos Skócia nem itt van a szomszédban :D

    VálaszTörlés
  9. Ezért kell jól megfontolni:):):)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget