VVVVVVVÁÁÁÁÁ

2012. augusztus 21., kedd

Nem félelem az, amit érzek a bogarak-rovarok iránt (sosem tudom, mi a különbség, talán a fejtorpotroh), mármint nem kezdek el rohangálni, ha meglátok egyet, csupán picit megijedek, és próbálom minél messzebbről megölni. Pedig kiskoromban mindent megfogtam, még a sáskákat is, de egy idő után valami megváltozott. Kézzel még egy legyet sem csapok le, ha olyan felületen van, mert utálnám, ha a bele a tenyeremen terülne szét.

Tegnap éjjel már nagyban simpson családot néztem, nagyon álmos voltam, nagyon azon voltam, hogy mára ez az utolsó, és alvás, nagyon zárult már a szemem, amikor valami zörgést-koppanást hallottam a hungarocel plafonomon. Gondoltam, megint az a nagyobb molylepke. A fejemhez repült, csaptam kettőt kómásan, majd felültem, néztem a sötétséget pár mp-ig, és a hajam átsöpörtem mégegyszer. Ott volt az arcomon valami, rögtön felugrottam, majd kapcsoltam villanyt.. egy imádkozó sáska ült a párnám felett a falon. A sáskákat utálom a legjobban, igazából minél nagyobb, annál jobban tartok tőle, de ez az áhitatos manó rám hozta a frászt, márcsak amiatt is, hogy rátelepedett pár másodpercig a képemre is.

Neki vágtam a törülközőm, de az nem vágta agyon, csak ráhelyezte ülepét. Gondoltam, akkor majd a póló, de nem göngyöltem össze, minél nagyobb felületet akartam rádobni, aminek eredménye az lett, hogy a póló félúton szétnyílt, és mint egy lepel, lassan ráhullt a sáskára. Gondoltam, baszni bele, óvatosan megfogtam a türölközőt, majd kivágtam a folyosóra, ellenőriztem a szobám ötször, és visszafeküdtem. Persze aludni még nem tudtam egy darabig.. 

10 megjegyzés

  1. imádkozósáska2012. augusztus 21. 5:41

    pedig édes vagy,mikor alszol;)

    VálaszTörlés
  2. ezt a poént nem hagyhattam ki szteni:p

    VálaszTörlés
  3. még jó,hogy nem vágtál agyon a törcsiddel:p

    VálaszTörlés
  4. Ami késik, nem múlik :D

    VálaszTörlés
  5. köszi,majd vigyázok;)

    VálaszTörlés
  6. szívemből szóltál, egyszer kint aludtam a nappaliban, mert az ágyamat egy nagy zöld szöcske bitorolta.

    VálaszTörlés
  7. Nos, kiskoromban nekem is volt erre példa, bár az megint egy sáska volt ;D
    Már bátor férfi vagyok, és rádobok egy törülközőt, amit utána nem merek nagyon mozgatni, és óvatosan kidobom a szobámból.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget