Itthon

2012. szeptember 5., szerda

Jó volt ismét látni az évfolyamtársaim, majdnem minddel összefutottam, akivel jó volt a kapcsolatom előző évben. Évnyitó is csak ma volt, holott hétfőtől van suli, tuti nem ért rá az opera énekes, aki tavaly is nyikorgott. Egy csoporttársam, mivel kerülgetett egy tanárt, aki elkísérte volna a ceremóniára, engem kísérgetett, kerestünk valakit, akivel beszélnem kellett. Miután benéztünk mindenhová, vissza a kertbe, ahol megismertem a barátját. Jézusom, sosem láttam két ennyire passzoló párt, mindketten totál elmebetegek, a csajról tudtam eddigis, képes sikoltozva felnevetni bárhol, és nem hagyja ám abba, csakmert mindenki őt nézi, de a barátja is ugyan ilyen, azt hiszem, egyedül is lefárasszák az ember agyát, hátmég ketten. 

Mint kiderült, felvették a suliba egy volt o.társam. Úristen, az a csaj valami energiavámpír, de a tökéletes fajtából, már a tekintetével szívja az életed, ha meg megszólal.. jaj. Kerültem, és leráztam, amikor csak befejezte a beszédét 1-1 mp-re, már mondtam is, hogy megyek, mert várnak, és elköszöntem.

 

Itthon meg azért vagyok ilyen korán, mert pénteki nap elmaradt volna, ma meg kiderült, hogy holnap kötelező szőlőszedés, amin természetesen nem veszek részt, ahogy tavaly sem mentem el rá. 

2 megjegyzés

  1. Hm, próbálok nem irigykedni : D Olyan szívesen találkoznék én is újra az ex-évfolyamtársakkal - én, aki úgy örültem, hogy végre lediplomáztam... ^^

    VálaszTörlés
  2. Nekem is hiányozni fognak, ha végeztem t_t még a legkevésbé jófej is jófej :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget