Erste őrzővédő

2012. november 15., csütörtök

Voltam Gyöngyösön az Erste bankban csináltatni ilyen sms értesítő izémizét. Kis előzmény, amikor csináltattam a kártyám, nem jött meg a postán, ezért kértem másikat, de nem választhattam, melyik legyen, azaz, hogy milyen cucc legyen a kártyán, kaptam egy... talán találok róla képet. Nem találtam. Szóval a kártyán egy piros lakkal kifestett körmű női kéz fog egy pénztárcát.

Amikor átadtam az ügyintézőnek, elkezdte szegény kicsi kártyám alázni.. "jézusom, de ciki... de gáááz..." persze elmagyaráztam, hogy nem én választottam ám, tán ezt nézték ki belőlem, ezért kaptam ilyet, de a ciki és a gáz szót kártyámra értve még hallottam tőle párszor, vicces volt :D

Hatvanban odajött hozzám egy idős néni, hogy vigyázzak már a cuccára, míg elmegy a mosdóba. Mosolyogtam rá, mondtam, hogy persze, majd bementem utána, leütöttem, kizsebeltem, elloptam a kabátját, és megléptem a cuccaival, VÁHÁHÁHÁHÁ!

Gondolkoztam a dolgon, de inkább kussban ültem a szatyrok mellett.

6 megjegyzés

  1. Képes lettél volna elvinni 10 deka párizsit+ 160 forintot mindenféle szégyenérzet nélkül?
    Te nagyon kemény arc vagy. Tiszlet.

    VálaszTörlés
  2. Én nem szarozok, tesa. Ha kell valami, elviszem a rákba, csak nem volt kedvem felállni a padról, hameg csak magamhoz húzom, és azt mondom neki, miután visszajött, hogy "nem adom vissza, menjen innen", elmérgesedhetett volna a helyzet, yo.

    VálaszTörlés
  3. kemény van,mint a pákó segge :p

    VálaszTörlés
  4. Na, és még én írok el dolgokat ;P

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget