Féktelenül

2012. november 23., péntek

Semmi nem tud jobban felidegesíteni 2 mp alatt, mint az ostobaság. Engem nagyon nehéz felhúzni, tényleg, sok esetben már-már bántóan nyugodt vagyok, de ha valaki hülye, akkor aztán felmegy a pumpa.

Mint ma a buszon, egy néni, de még sokszor volt rá példa, hogy egy idős emberke nem ül le az első ülésre, ahol mind a két hely szabad, nem, ő csetlik-botlik, mert hátrább akar ülni. Komolyan... megérteném, ha lenne hátul valaki, akivel akar beszélni, de ő csak szimplán oda akar ülni. Két kapaszkodó közt majdnem felborul, annyira nem tud járni, dülőngél jobbra-balra, mert neki aztán kurvára nem felel meg az adott ülés, ahol nincs alatta kerék, nem kell a nyakába venni a lábát, nincs ott senki, de ő nem, ő hátra.

Én sem ülök le az első ülésre, de nem halok meg, ha elesek a buszon.

Nekem az idős emberekkel van egy ilyen elképzelésem, hogy ha ők elesnek, akkor ott meg is halnak, de minimum 1 csontjuk eltörik, ezért is gyűlölöm, ha egy 65-70 feletti járni alig bíró még válogat a helyek közt a buszon, és ha belehal is hátramegy.

Milyen vicces lenne viszont, ha épp az idős emberek tolakodnának de nagyon a felszálláskor, hogy beülhessenek a leghátsó ülésre, és ott viháncoljanak, pletykáljanak.

11 megjegyzés

  1. megértem a problémádat :O jogos egyébként...

    VálaszTörlés
  2. Nálunk szoktak tolakodni az öreg nénik - nem viháncolás vagy miegyéb végett, pusztán a tudatért, hogy nekik igenis kijár az elsőbbség. Így lökött egyszer odébb a néni (oktalanul, mert békésen álldogáltam, és vártam, hogy felszálljon) - bár az is lehet hogy összekevert a fogódzkodóval. :'D

    VálaszTörlés
  3. Itt szerencsére csak szitkozódnak, hogy azok a szemtelen fiatalok mennyire tolakodnak :D
    Szegény néni... :D

    VálaszTörlés
  4. felénk mindenki tolakszik. idős nénik elől, középkorú férfiak és tinédzserek utánuk. néha felbukkan egy-egy különösen savanyú szagú öreg bácsi, ők szeretnek a legjobban szidni meg félrelökni mindenkit. igencsak agresszív tempóban spuriznak az ajtó elé, hogy aztán elsőnek botorkálhassanak fel a busz lépcsőjén. fántásztik

    VálaszTörlés
  5. Ezért állok én már korábban be a buszhoz, így csak lökdösnek hátulról, amivel általában a könyökömmel "véletlen" válaszolok, igazán bosszantó tud lenni, amikor tényleg úgy tolnak előre, mintha az életük múlna rajta.
    Ha persze kérem a jegyem, a sok kis kurafi beoson mögöttem a buszra, azaz már nem, mert úgy állok be, hogy véletlenül se férjenek el mögöttem, bikoz fák jú, decc váj ;o

    VálaszTörlés
  6. bár a méreteink nagyjából hasonlóak, drága Szten, én azért nehezen szállok ki győztesként az ilyen ütközetekből. főleg, hogy nálunk A Néni Team valahogy mindig mindenkit beelőz. olyan, mintha a vonatról/piacról/orvostól egyenesen a buszmegállóba teleportálnának (nem haza, a buszmegállóba), hogy elsőként ülhessenek le. ez valami presztízs kérdés náluk.

    VálaszTörlés
  7. Ha presztízs, aggass Magadra bundát, akkor tisztelni fognak, meghajolnak Előtted, majd előre engednek, én már csak tudom!

    VálaszTörlés
  8. így fogok tenni legközelebb

    VálaszTörlés
  9. Nekem a reggel 6 és 7 között induló helyi járatokon, öregasszonyok szájából felcsendülő 'A diákok nem tudnak másik busszal menni?' felkiáltás a kedvencem.
    Mondjuk megértem, hét után egy bolt sincs nyitva, úgyhogy muszáj menni...

    VálaszTörlés
  10. Pfh, ezt szerencsére még nem hallottam :D végülis tuti 5 percenként megy helyijárat, miért is ne menjenek azzal, amivel pont 8-ra érnének be :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget