Nincs is olyan

2012. november 30., péntek

Felszállt a buszra egy férfi egy fűkaszával. Gondoltam, hát eddig tartott az élet, itt most aztán mindenhonnan vér fog folyni. Ismerős volt arcra is, tudtam is honnan, de annyira nem hasonlított magára, hogy még akkoris kételkedtem benne, amikor köszönés után odalépett az ülésemhez beszélgetni.

A hittan tanárom volt az, elsőáldozásig tanított, aztán átkerültünk valaki máshoz. Rég nem láttam már, csak-csak megöregedett, szerencsétlen pajzsmirigyes lett.

Kellemes dologra jöttem haza, nekem ide egy régebbi fotel volt betéve a gépszerkezet elé, amit két helyen hányt le pincsikutya, meg az ágyamnak szerencsére a szélét. Felszedés, felvágtam a fotelt az ágyra, jó helyen van az ott, hoztam be széket, ami eléggé töri a seggem, de nembaj, majd... majd nem tudom, teljes erővel megfejelem a falat, hogy eltereljem a figyelmem a kényelmetlenségről.

4 megjegyzés

  1. Szeegény kutya :( mi baja lett ???

    VálaszTörlés
  2. Mekkora egy érzéketlen paraszt vagyok. Nekem eszembe sem jutott, hogy nem éppen normális, ha egy kutya körbehányja a lakást.

    Amúgy jutott máshova is, vagy csak a te helyedet tisztelte meg?

    VálaszTörlés
  3. Semmi komolyabb gond nincs, csak a hülye megint összeevett mindent, azóta bezzeg nem hányt :D és igen, csak az én helyem, mert drága jó anyám becsukta ide egy jó adag kajával, merthogy a macskák is itt vannak, de azok az én szobámba nem jöhetnek, mert megeszik a halakat, persze nem csukta volna ki a kutyát is, neeem, azt be ide.

    VálaszTörlés
  4. A helyedben ezek után anyádat csuknám be valahova.. Már bocsi. :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget