12. 21. Végünk.

2012. december 9., vasárnap

Ah, imádom ezt a világvégésdit, hogy mindenki olvas mindent, aztán el is hisz mindent, mert

"Az internet sosem hazudik" - Petőfi Sándor

Pár éve még aszteroida fenyegette Földünket, majd kinőtte magát kisbolygóvá, azóta voltak, akik szerint pár napra, esetleg hetekre elsötétül az égbolt, majd pár hete napvilágot látott egy hír, miszerint az emberiség 10%-a kihal (gondolom, azok, akik feszt a mobilukat nyomkodják, és mindent kiposztolnak fészbukra, elvégre az már szociális életet eredményez), mert az egész Föld zupp, belemegy egy úgynevezett "null síkba" (ami egy nem létező dolog), és itten bizony nem lesz több blogolás, nem lesz több mobil, nem lesz több elektromosság, és majd mink jól gyötrődni fogunk.

Milyen ismerős helyzet, mintha már láttam volna valahol... áh,

Egy kis részlet a sorozat leírásából, amit a Filmkatalógusról loptam: "Az emberiség a 21. század rendkívül elektromosságfüggővé vált. Egyik napról a másikra azonban eltűnik az áram a Földről, és az élet megváltozik. Repülőgépek zuhannak le az égről, kórházak szüntetik meg működésüket és a kommunikáció is lehetetlenné válik."
Roppant érdekes, hogy a legújabb sík hülye elmélet e sorozat premierje után látott csak napvilágot, azelőtt soha senki nem gondolt arra, hogy ilyen bizony bekövetkezhet.
Azt viszont nem értem, a zombik miért nem kerültek eddig képbe.
Mert nekem pedig megbízható források állították, hogy december 21-én elszabadul egy mutálódott influenza vírus, minek során az akkor már beteg embereket megtámadja, megöli őket, majd visszahozza a halálból az ebben elhunytakat, akiknek már nincsenek emlékeik előző életükről, sőt, semmiféle érzelemmel nem rendelkeznek, szemrebbenés nélkül ölik meg szeretteiket olyan módon, hogy felfalják őket.
Vigyázat!
Ha megharap, megkarmol egy ilyen beteg, élőholtnak nevezhető ember, súlyos láz után Te is mész a kispadra, majd ilyenként térsz vissza! A legszörnyűbb dolog, miszerint egy idő után akármilyen módon is halunk meg, visszatérünk, és emberi húsra vágyunk.
És nem, ez egy kicsit sem lopott a The Walking Dead-ből, mivel ezt nekem a NASA igazgatójának a háziorvosa mondta, ha megkérdezik, letagadja, de csakmert bizalmasan mondta el, én meg ilyen kis köcsög vagyok, hogy kikotyogom, de csak jót akarok vele, tényleg...

8 megjegyzés

  1. Abban van valami, hogy hetekre elsötétül az égbolt, de ezt inkább kedves finn, norvég, és orosz barátainkkal érdemes megbeszélni, hogy mennyire ijednek meg ettől. :) Vagy a Télapóval.

    VálaszTörlés
  2. Én személy szerint nem hiszek egyik elméletnek sem, már több, mint ezer éve várjuk a végét a világunknak, de legalábbis valami nagyonnagy dolgot, 22-én olyan kialudtan fogunk felkelni, mint a huzat :)

    VálaszTörlés
  3. Nem mintha én hinnék, úgy értettem, hogy északon ilyenkor télen nem kel fel a nap, tehát "elsötétül az égbolt" úgymond. :)

    VálaszTörlés
  4. Ó, holtáig tanul az ember ;D

    VálaszTörlés
  5. Óóóó, én nem tudom mennyire fogom tudni kialudni magam 22-ére, merthogy nagyon izgalmas dolgokat várok aznapra, és ettől lehet, hogy nehéz lesz elaludni.... Persze lehet, hogy percre pontosan meg van adva mikor lesz vége a világnak, és én még nem hallottam...? :D

    Tudod, találkoztam olyan emberrel, aki a következő dilemmával küzdött két hete: ha eljön a világvége házam vagy pénzem legyen? Majd eladta házát (ha így is úgy is meghal hitre szerint, akkor nem mindegy?)

    A vírusról pedig: ezzel az erővel jöhet a croaton is. ;P

    VálaszTörlés
  6. ? :o
    :D:D jaj, az ilyen emberek viszont kihalhatnának már :D
    A végén meg az lesz, hogy belénk jön egy aszteroida, egy kisbolygó, de előtte 1 napra elsötétül az ég, és elmegy az áram, meg jönnek a zombik, plusz a csapódás előtt fél órával óriás napkitörés is lesz :o

    VálaszTörlés
  7. Azt gondolod? Tudod, ebben az a legjobb, hogyha egyszer tényleg eljön a világvége, akkor a paranoiás lökött emberek fogják túlélni, akik szuperbiztos bunkert ástak a kert végébe.


    Persze ennyi csapást... hmm, ez képtelenség, még ők sem élnének túl : D

    VálaszTörlés
  8. Ha másba nem, abba belehalnak, hogy szétrobban alattuk a talaj, mert jön a kisbolygó :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget