Az illedelmes Álmos

2012. december 21., péntek

Nem szoktam átadni a helyem az idős embereknek. Nyilván más az, amikor valaki már alig tud járni, vagy nincs se keze, se lába, és ott vonaglik a buszfolyosón, mint valami termetes kígyó, akkor illik felállni, és átadni a helyet, vagy ugye felemelni a földről, és leültetni, amivel mondjuk talán csak nagyobb kárt csinálnánk, mivel nem tudna kapaszkodni, max a fogaival, és az első kanyarnál kizuhanna az ülésből.

Amúgymeg mindig lenyűgöznek a buszon alvó emberek, akik a külsőbb ülésen foglalnak helyet, hogy már-már 90°-ból is képesek visszajönni, amikor egy kanyar után megváltozik a dőlésszögük. Nagyon szórakoztatóak tudnak lenni, bár néha azért húzom a szám, hogy ha kiesnek, nekizuhannak az ülés szélének, és szétnyílik a fejük, és jaj, hányni fogok, de eddig szerencsére (kopkopkop) még nem történt ilyen.

Miért is vagyok ilyen bunkó, semmirekellő, anyaszomorító, aszfaltbetyár suhanc, és miért is nem pattanok fel mosolyogva, valahányszor meglátok egy őszhajú emberkét, hogy átadhassam neki a helyem? Egyszerűen nem gondolom azt, hogy attól még, hogy valaki öreg, nem bírna állni nagyon maximum 15 percet, amíg a busz elér A-ból B-be, és lesz szabad hely, hameg karambolozunk, én is ugyanúgy eldőlök állás közben, én is ugyanúgy szétkenem az agyam valahol, csakmint az öregember, a különbség max annyi lesz, hogy nekem csak 3 csontom törik el halálom előtt/után, neki meg az összes.

6 megjegyzés

  1. Én sem adom át a helyem. Persze volt már olyan, hogy a szocifejű vén szaranyó beszólt, hogy ej bizony takarodjak már az ő helyéről. Teljesen véletlenül épp mind a két térdem kificamítottam akkor pár napja, úgyhogy mindenféle szégyenérzet nélkül annyira elküldtem a kurva anyjába, hogy majdnem elpattant egy ér a homlokomban.

    És teljesen egyet értek. Ha én tudok álldogálni, akkor ő is.
    Nagy néha, mikor szimpi, kedves, sütisütögetős öreg néni jön 20 szatyorral, és megkérdezem, hogy le tetszik-e ülni, akkor bezzeg ő nem, meg hát biztosan fáradt vagyok így suli után... Őket szeretem. De ez ritka.

    VálaszTörlés
  2. Persze, vannak esetek, amikor azért csak-csak átlehet adni a helyet, de azt nagyon nem tudom szeretni, amikor csak azért, mert ősz a haja már el is várja, hogy felugorjak, és felajánljam a helyem..
    nekem beszólni még nem szóltak be :o

    VálaszTörlés
  3. nekem az a kedvencem amikor az 50 körüli nők felszállnak a buszra kikenve, mint valami bohóc és húzza a száját mikor rám néz mondván hogy adjam át a helyem én meg meg se mozdulok. úgy vagyok vele ha van ereje sminkelnie magát ugyanezzel az erővel állni is képes xD

    VálaszTörlés
  4. Bwáh, az olyan erőteljesen kikent öregebb nők amúgyis....... gusztustalanok :D

    VálaszTörlés
  5. A legjobb indok, amiért elutasítják öreg asszonyok a hellyel kínálást: aztán nehezen tudnak felállni onnan, mert hát olyan öregek... :-)

    VálaszTörlés
  6. Egen, főleg, míg eljutnak az ajtókig, ezért is szeretem jobban, ha rögtön leülnek az első üres ülésre, nem kezdenek el járkálni a buszon, mert szinte ugranak egyik kapaszkodóról a másikra.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget