Tolakodó hittérítő

2012. december 19., szerda

Ó, a buszmegállóban egy öregasszony akart adni nekem istenesdit. Zene a fülemben, odajön hozzám, tátog valamit. Mondom ehe. Rájöttem, hogy a zenétől nem hallom, kikaptam, aszongya "fiatalembernek tessék bibliai olvasnivaló". Azért, mert öltönyben vagyok máris papnak készülök, és hiszek istenben? Óember, persze visszautasítottam, láttam egy icipici flegma mimikát, hát majdnem hátba rúgtam :D

 

Aztán amikor már szálltunk fel a buszra, egy cigány férfi elkezdett issszonyatosan tolakodni. De komolyan, ilyenkor amúgyis tol mindenki mindenkit, megjegyzem kibbbbasssszott idegesítő módon, de az a férfi bazmeg, háthát... fffú, de felkúrta az agyam, már eleve az, hogy így tol mindenki jobbra-balra, hát még, ha ilyen erőteljesen. Ezrest lobogtatott, majd mikor odaért az ajtóhoz, kb mindenkit előreengedett, és fel sem szállt a khurrrva buszra.

A postban kicsit több a káromkodás, a faszomat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget