Placebo elszabadul

2013. január 20., vasárnap

Anno' írtam, én pár zenével úgy vagyok, hogy tetszik, tetszik, de van egy bizonyos rész benne, ami annyira megfog, hogy libabőr, akkor a Korntól a Falling away from me volt reá a példa, most pedig szintén szeretettel mutatnék meg egy ugyancsak roppant vidám dalt azon bűnösöknek, akik nem ismernék, Song to say goodbye.

2:08-nál, amikor bejön az a hang, ami végigkíséri a dallamot, ahogy lemegy mélyre egy pillanatra, ahogy felkúszik, bah... imádom.





Elkezdtem letölteni a Django elszabadult filmet, szeressük Tarantinot.

Uh, oh, uh, akit érdekel, itt a szintén fantasztikus klipp eme remek zenéhez





2 megjegyzés

  1. Nekem az első mondat a kedvencem ebből.
    Placebonak nagyon jó szövegei vannak. :)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget