Gokkkkku

2013. február 21., csütörtök

Csináltam hagymás rántottát, egy igggazi gasztronómiai géniusz vagyok.

És fáj a torkom. Tegnap vettem bommmbát, amolyan 600 milis változatot, ami hűtve volt, ha lett volna simán polcon is, akkoris a hűtöttet veszem meg, mert szeretem a hideget, persze ha kint is hideg van, nem kellemes a mellékhatása. De legalább jó volt. Viszont így itthon sem ihatok pár napig hideg italt, mert nem szeretném meghosszabbítani a dolgokat.

Egyik szemem sír, a másik meg nevet, hogy nem kell ma is buszoznom. Nyilván örülök neki, de kicsit unom a fejem, és most bezzeg utazhatnékom van, ha kéne, akkor minden bajom lenne. Tegnap is már kínomban Dragon Ballt néztem telefonról, mert a Dragon Ball menő.

Győzni fog a jóság,
Szeretet, s barátság
Óje.





13 megjegyzés

  1. A rántottán kívül mást is össze tudsz dobni? :D

    VálaszTörlés
  2. Palacsintát, meg instant levest, más meg nem is kell egy 3 fogásos ebédhez :o

    VálaszTörlés
  3. Teljesen igazad van :D De azért a helyedben megtanulnék tésztát is kifőzni, és bolognai szószt kotyvasztani. Csak, hogy bővítsd a repertoárodat :D

    VálaszTörlés
  4. Félek, a tésztakifőzés folyamata már meghaladja a képességeim :( de krumplit tudok, majd ráöntöm arra D:

    VálaszTörlés
  5. Végül is valami paradicsomos brassói is egészen laktató lehet :D

    VálaszTörlés
  6. de jó hogy lehagyta a végét... szóval
    dragon ball után szívecske. + A hagymás rántotta csodás dolog. Ötletet adtál.

    VálaszTörlés
  7. Egy egész évad van a telefonon :o a többit, majd ha ezt megnéztem 10 éven belül.
    És örülök, hogy hozzájárulhattam ötlettáradhoz :')

    VálaszTörlés
  8. mmm, hagymás szalonnás tojás.. :))

    VálaszTörlés
  9. na, egyszer is elég lett volna, ha elküldi :D

    VálaszTörlés
  10. De legalább a hülye is megértette, hogy kedvedrevaló a hagymás szalonnás tojás :D legközelebb pirítok is hozzá :o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget