Havas rádió

2013. március 18., hétfő

Én bírom a havat, mármint milyen jópofa már, hogy az a fehér szar esik az égből, de ez már erős túlzás, és milyen furcsa belegondolni abba, hogy március 18 van, és kint szakad a hó. A legkésőbbi havazás áprilisban volt, ha jól emlékszem, hatodikán, amit láttam, de az is csak kis fújdogálás volt, és estére elolvadt, talán.... 10 éve kábé. Havat mentem ki lapátolni pólóban, gondoltam, biztos nincs annyira hideg, de vissza kellett szaladnom valamiért.

Duuaaarvaaa.

Más.

Találtam ilyen magyar onlájn rádió oldalt, mármint olyat, ahol egy csomó hazai adó szerepel, és lehet őket hallgatni egy kattintásra, tökre élvezem, hogy egy katt, és máris másik műsort hallgathatok, kábé 30 állomás található meg itt, és... a katolikus rádión épp imádkoznak DD: tökjó. Az oldal elérhető ITTTTTT

5 megjegyzés

  1. Én nem szeretem a havat.. és két évvel ezelőtt azon voltam kiakadva, hogy képes március 15-én esni. És még most is van!

    VálaszTörlés
  2. nekem online tv kellene, ahol az AXN is megy...
    de nehogy most keresgélj!

    VálaszTörlés
  3. Pedig szórakoztató, persze lányoknak több okuk van utálni a havat :D

    UPC, és még gép sem kell hozzá ;ooo

    VálaszTörlés
  4. Az a bajom vele, hogy nagyon fázós vagyok, s nagyon fázok télen. Plusz irtózom a hó ropogó hangjától :D

    VálaszTörlés
  5. Aaaa, pedig az az egyik legjobb benne DD:

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget