Maxx lányok

2013. március 9., szombat

Megnéztem én ennek a Maxx energiaitalnak a honlapját. Nagyon szórakoztató, van egy olyan dolog benne, hogy Maxx lányok, természetesen rákattintottam. Hat leányzó képe tündököl, alatta a felhívás, hogy lehet jelentkezni is, csábító volt, tán még ki is próbálom magam, de előtte rákattintottam egy képre, behozta a kis adatlapot.

Mikor született, mi a csillagjegye, foglalkozás, tetkó/pc van-e, mit szeret, mit nem.

Első hiba a csillagjegy. Leírni is nehéz lehet, mert "Csillagjgey"-ként szerepel az oldalon. Pontosabban vagy ez az első hiba, vagy a születési dátum, mert választottam januárban született, és a Rák jegyében ( június 22-július22 ).

Foglalkozása a drágának ven, piercing, piercing/Tetoválása a csokoládé, és szereti a korai kelést, valamint nincs olyan, amit ne szeretne. Fenomenális. Gratulálok, a szerkesztők tuti nem tudták megoldani, hogy a Foglalkozáshoz kiírják azt, hogy mittudomén modell, és imádkoztak, hogy senkinek ne tűnjön fel az, hogy szépen elcsusszant az egész.

Van ám bemutatkozás is:

"Szeretek bulizni, táncolni. Sokat vagyok a barátaimmal, és nagyon ritkán vagyok otthon. De aki ismer az úgy is ( ezen környezetben egybe kell írni ááám) tud mindent, aki nem annak meg hajrá!!!!

LOVE IS JUST A GAME!! Vagy nem? Mindenki döntse el maga."

Gondoltam magamban, ez igazán remek, egy lány, aki szeret korán kelni, paradoxonban született és még az arca is aranyos. Megtekintettem egy másik Maxx lányt is, hátha ő is ilyen kitűnő személyiség, éééés IGEN! Tökéletes, egyszerűen mindenben hasonlít elődjéhez, még abban a hónapban is született, sőt, ő is valamiért a piercing résznél eltévesztette az a betűt, és e-re cserélte.

Tehát, ha a közeljövőben feldobom a pacskert, tudni fogom, minek a hatására.

Aki pedig megnézné magának a Maxx csodás lányait, ITTTTTTTT megteheti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget