Medvedisznóember

2013. március 13., szerda

Nekem valamiért félelmem az, hogy ha beáll egy vonat, egy olyan gyors kék, és valaki kicsit távolabb áll a peronon, hogy az beugrik alá, mert buta. Ez kicsit berögzült, és mindig mereven nézek magam elé, ha jön a sihuhu. Pár hete épp hazafelé tartottam nyugalmasan, szálltam volna le már, hogy aztán felugorhassak egy másikra, amikoris egy férfi is kijött az ajtóhoz, kinyitotta azt, majd beállt. Gondoltam, remek, alig utazok vonaton, de akkoris szándékában áll valakinek épp akkor megölnie magát. Az ember egy kopasz erőspista volt, aki azt hitte, nagyon menő kinyitni az ajtót, majd beállni, amikor még teljes sebességgel megy a vonat.

Lelassítottunk, megérkeztünk, ő pedig leugrott megállás előtt pár tizedmásodperccel, mert nehogymár vesztegesse az idejét.

Bah.

Nagyon kiröhögtem volna, ha a lendülettől elzakózik, majd nagyon nyomorultul felkel, és továbbáll.

 

14 megjegyzés

  1. én mindig attól félek, hogy valami hülye az érkező vonat elé lök.. elég furcsa..

    VálaszTörlés
  2. Szerintem észre sem venném, ha mögém lopakodnának, annyira lekötne a gondolat, hogy csak ne most ugorjanak alá :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem a metróaluljáróban vannak hasonló félelmeim. Jó távol állok a perontól, vagy lehetőleg odatapasztom magam valami falhoz, esetleg leülök... nehogy valaki poénból a metró elé lökjön.

    VálaszTörlés
  4. De így benneteket olvasva megnyugtató, hogy valaki a várakozók közül még tuti hasonló dolgokon gondolkozik. :D:D

    VálaszTörlés
  5. Lehet, hogy 10 emberből 9 bevan feszülve, nehogy baj történjen :D

    VálaszTörlés
  6. A maradék 1 pedig azon gondolkozik, kit lökjön a sínekre vagy mikor ugorjon a vonat/metró elé. :D

    VálaszTörlés
  7. Majd egyszer végigkérdezek mindenkit, biztos nem fognak engem nézni annak az egynek :D

    VálaszTörlés
  8. Nálunkmeg akkora a tolongás a buszmegállókban, hogy már-már lelökik egymást a járdáról...

    VálaszTörlés
  9. A buszok előtti való tolongás már külön próbatétel az emberek számára, hogy ne váljanak gyilkossá :D
    2 mp alatt felkúrják az agyam, amikor elkezdenek lökdösni, mintha az életük múlna rajta, vagy ez lenne az utolsó busz, amivel hazamehetnek.

    VálaszTörlés
  10. Egyszer olvastam egy blogon, hogy az írója annyira félt ettől, hogy a metró elé lökik, hogy nem is metrózott egy ideig, vagy csak ha nagyon muszáj. Ez érdekes nekem, mert nekem is vannak irreális szorongásaim és volt pánikbetegség szerűm, de sose ilyesmi, hogy lelöknek, alálöknek, meghalok.
    Amit én nem szeretek az az, amikor a busz odacsuk valakit, azon szoktam izgulni. Talán azért, mert amikor kisebb voltam, mindig csak a reggeli tömött busszal mentem, és sokszor odacsukott embereket, mert nem lehetett felférni, meg volt, hogy meghorzsolta a kezemet az ajtó, meg a bakancsom akadt be, amikor sokkal kisebb voltam még. Szóval ja, érdekes ez a közlekedés dolog.

    VálaszTörlés
  11. Én amiatt is DD: nem is a tömegnél, inkább amikor öregek szállnak le, akkor húzom a szám, hogy siess mmmmmmmár, mert becsukja az ajtót. De ez van az alvó embereknél is, hogy egy kanyarban kidőlnek az ülésből, és szétmegy a fejük, vagy amikor idős száll fel, és járkál a haladó buszon, de ugye elég instabilan, satöbbi.
    Bár így, hogy mondod, talán tudat alatt ezért várom meg még a lépcső legtetején, amíg az előttem haladók leszállnak teljesen, majd hamar lepattanok a buszról :D

    VálaszTörlés
  12. (mivelhogy általában végállomásokon szállok le, és ott is utolsónak, mert még összeszedem a cókmókom, satöbbi)

    VálaszTörlés
  13. Pont ma akadtam ki a buszozáson :D Reggel háromnegyed 6-kor nem kellemes, ha valaki mögöttem zenét ordíttat a telefonjáról. És amikor a váróban arrébb lépek egyet, hogy a bizonyos nénike ne rajtam álljon, képes és utánamjön...:DDD Háromszor. -.-

    VálaszTörlés
  14. Szerencsére ettől egy fülhallgatóval megtudom magam kímélni :D
    Biztos bejöttél neki ;ooo

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget