Segítőkész fülhallgató

2013. március 19., kedd

Reggel lerendeztem a napi jócselekedetem, és felajánlottam egy sok cuccú idős néninek, hogy segítem leadni a cuccait, bár megfordult a fejemben, hogy inkább megtartom magamnak azt a kosár árvácskát, majd mosolyogva integetek a néninek kosarával a kezemben, miközben csukódik be az ajtó.

Akartam venni új fülhallgatót, de nem volt. Bah.

Vállalatgazdaságtanon meg zéhá volt számításos feladatokból, tudtam, mert okos vagyok, persze benne van a pakliban, hogy csak azt hiszem, és karó lesz.

Hazafelé pedig +20 perc, mert Gyöngyöspata után valami hídra súlykorlátot helyeztek ki, és míg meg nem csinálják rendesen, egy bááászott nagyot kerülnek a buszok/kamionok.

Óje.

És most zene.





8 megjegyzés

  1. Meg vagy dicsérve Petike! :)

    VálaszTörlés
  2. Bocs, de elárulod mi a neved, ha nem Péter vagy?
    Mert ezzel csak szórakozom az előző posztod miatt.

    VálaszTörlés
  3. Hívj Stannek ;oo

    VálaszTörlés
  4. oké, én meg mondjam, hogy szerencséd, hogy öreganyádnak szólítottál? :)

    VálaszTörlés
  5. Ő egy József, ma van a névnapja :)
    Juhé!
    http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/3467_231820436962650_75777322_n.jpg

    VálaszTörlés
  6. Yaaaaaay! Szóval kérem a minimum 10ezer forint értékű Tesco vásárlási utalványokat :)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget