Kutyacicakutyacica

2013. április 11., csütörtök

Reggel a buszon egy aranyis kisfiú, amolyan babaforma ült előttem pár üléssel, nézett rám a naagy szemeivel, mosolyogtam, már amennyire én képes vagyok a mosolygásra, majd összeráncolta a szemöldökét, én pedig bevágtam a grumpy cat képet, és rá se néztem többé. Aki nem tudja, mi az a grumpy cat, üsse be gugliba, hogy grumpy cat.

Nem értem a városi okosokat, csinálják a járdaszegélyt, kiszedik a régit, raknak bele újat, és a felbarmolt területet szurokkal öntik be, mer' az olcsó, de a kátyúkhoz nem nyúlnak, az már meghaladja a képességeiket, inkább szétcseszik a járdákat, mert milyen gyönnnnyörű lesz már az a szegély!

Az Ipoly pedig kurva félelmetes, mennyire kijött a medréből. 

22 megjegyzés

  1. Ez még több évvel ezelőtt történt velem, hogy ránéztem a buszon a babakocsiba ülő kisgyerekre, és elkezdett sírni. XD Aztóa nem fordult elő. XD
    Ja, ma pont tett rám megjegyzést az egyik, amelyik olyan pici fabiciklivel rohangált (ez az új izé, amit a mi kiskorunkban még nem találtak fel itt), hogy ANYA, NÉZD, A NÉNI BICIKLIZIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!44444NÉGYNÉGY

    VálaszTörlés
  2. Te aljas gyerekijesztgető :D:D
    Miért nem mutattál be a gyereknek? Vicces lett volna :D

    VálaszTörlés
  3. Nem volt szándékos! :D
    Épp azon voltam, hogy el tudjak lavírozni az utas kátyún, poén lett volna, ha épp eltanyáok a gyerek előtt. Jah, bemutatni azért, mert néninek hívott, és még nem vagyok olyan öreg. XD Pedig épp nem is voltam olyan komolyabb módon felöltözve, de hát egy 3 évesnek mindenki öreg már X)

    VálaszTörlés
  4. Engem azért rosszul érint, ha csókolommal köszönnek... :D

    VálaszTörlés
  5. Hát, engem is. Meg amikor megszeppennek tőlem a velem egykorúak vagy idősebbek valamilyen hivatalos helyzetben... na, az aztán fura! Ilyen kb csak az utóbbi fél-háromnegyed évben kezdett előfordulni. X)

    VálaszTörlés
  6. Nekem ma megint úgy köszöntek a folyosón, mint egy tanárnőnek... :( "Csókolom, Áldást Békességet" :((((((((((

    VálaszTörlés
  7. Engem mindenki rendre 25-nek néz, szóval a velem egykorúak sem realizálják, mi a helyzet :D

    még az áldást, békességet is mondták? DDD:

    VálaszTörlés
  8. Hát református iskola, drága...:D
    Amúgy meg te már majdnem annyi vagy, nem tévednek sokat.. de amikor NEKEM mondták hogy 24... na az a durva!

    VálaszTörlés
  9. Azért 6 évet hozzáadnak simán :D atttyaúristen, életemben nem tudnék úgy köszönni a pápának sem, hogy áldást, békességet anélkül, hogy el ne röhögném magam :D:D

    VálaszTörlés
  10. Nekem erről a Szabó Magda Abigélje jut eszembe. :))) Nem tudom, hogy ott is pontosan így köszöntek-e, de ha jól emlékszem, igen, és az is egy református iskola volt (?).

    VálaszTörlés
  11. Ja, elég koravén vagyok, minden szempontból, és utálom :(

    Bele lehet szokni ebbe a köszöngetésbe. Egyébként a pápának semmi esetre sem köszönhetnél áldásbékkességgel, mivel a katolikusoknál a köszönési forma a dicsértessék a Jézus Krisztust, mire a válasz, hogy mindörökké, ámen. Persze ez, amikor az utcán összefutsz egy katkóval, ez úgy hangzik el: Dicsértessék! Mindörökké!
    A reformátusoknál ennyivel egyszerűbb, mert ott csak áldástbékességet, néha pedig áldás, békesség, amire a válasz az hogy Istennek dicsőség, de az a ritkább. Mi pl a tanároknak annyit szoktunk mondani, hogy ÁB. Meg ennek már megvannak a "poén" verziója, mint a málnás édesség... :D

    VálaszTörlés
  12. Ja, és sokszor már boltbamenet is majdnem áldást békességet köszönök... szóval..ja :D

    VálaszTörlés
  13. Csak a papnak köszöntem dícsértessékkel anno', de annak is elharaptam a végét, utáltam, de a csókolom meg furán hangzott volna akkoriban egy paaaapbácsinak :D
    Juj, micsoda poénáradatok lehetnek ott a református iskolában, hujujuj xD

    VálaszTörlés
  14. Málnás édesség, ez nagyon aranyos! :D A boltos dolog sem lehet rossz. Ez jó, a "katkó" szót még sose hallottam.

    VálaszTörlés
  15. Amúgy vannak, csak abba is bele kell szokni. Kedvencem, Jónás története... aki 3 napon át egy hal gyomrában volt. Vicc: figyelem-figyelem bibliai közlemény: Jónást várják a halban! :D:D:D:D
    Meg hogy... Mit mond Jónás a cet gyomrában? Bánatom halban mondom el :D
    Még egy kedvenc, ezen kábé egy hétig nevettem... Ki volt a Bibliában a legnagyobb utazó? HátIzsák! :DDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  16. Katkó és refi, bár a katkót használják a katonai szállóra is :)

    VálaszTörlés
  17. Jajistenem....... :D:D

    VálaszTörlés
  18. hátizsááák neeeeeeeeeeeeee:D:D:DD Az a legrosszabb, hogy ismertem, de olyan régen hallottam, hogy most nagyot ütött:D

    Nálunk a gyermekként bibliai dalok indirekt átköltése volt divat, pl Péter, János, Jakab halásztak helyett: Péter, János jót kaparásztak
    és társai:D

    VálaszTörlés
  19. Mi nem viccelődtünk hittanon, mert alig jártunk be, alkalmunk sem volt rá :(

    VálaszTörlés
  20. grumpy cat általam legkedveltebb mondása:
    úgy falhoz váglak,hogy németül fogsz beszélni és leállamvizsgázol!
    :)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget