Sírósdi

2013. április 16., kedd

Utálom, hogy majdnem mindentől könnyek szöknek a szemembe. Ha nevetek, nem kell kis idő, hogy homályban lássak mindent, ha ásítok, 90%, hogy törölhetem meg a szemem is, ha megijedek szintén, így olyan, mintha rögtön már-már sírnék a félelemtől, és ha meghallok egy olyan hírt rádióban/tévében is gyakori az eset, mint ma amikor meghallottam a bostoni robbantást.

Nyavajogtam magamnak, amiért még mindig nincs új HIMYM, ám kiderült, hogy még a huszadik részt sem láttam, és tegnap jött egy újabb, szóvalll lesz mit néznem, óje.


Szeressük ezt a számot, tábortűz hangulat, zenés mesélés, jó. Persze a harmadik perctől a tábortűz körül tűzijáték robban fel, és hatalmas reflektorok világítják meg a területet, de attól még jó.





16 megjegyzés

  1. Jövő héten sem lesz új rész, úgyhogy oszd be! :D

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem mindkettő elmaradottat, mostmár legalább nem várom annyira az újat, mert ismét szar részek voltak :D

    VálaszTörlés
  3. Én már csak azért nézem, mert ez még az ős-sorozataim közé tartozik. :D

    VálaszTörlés
  4. Kábé én is, és mégiscsak érdekel az anyuka, de maga a sorozat a béka segge alatt van, ha az első évadokat nézzük viszonyítási alapnak :D

    VálaszTörlés
  5. Igazából lehet sejteni, h ki lesz az anyuka. Bár remélem meglepnek. :D

    VálaszTörlés
  6. Én valami Barney rokon elméletet tartom reálisnak, azt jól megindokolták egy képen, amit még régebben láttam, de ha minnnnndennnn igaz, akkor esetleg talán az évadzáróban már láthatjuk. Vagyis remélem, hogy a 9. az utolsó lesz, és azért megnézhetjük, hogy történt maga az udvarlás and shit :D

    VálaszTörlés
  7. Szerintem az utolsó lesz, így is bizonytalan volt, hogy egyáltalán lesz-e.

    VálaszTörlés
  8. Én is attól tartok, csak az olyan méltatlan lenne, ha egy olyan naaagy karakter, mint ted mama csak egy fél rész erejéig szerepelne, hogy az már fájna.

    VálaszTörlés
  9. Igen, hisz az egész sorozatot Ő viszi a hátán.

    VálaszTörlés
  10. Szóval reménykedjünk egy egész évados kis izében, aztán legyen vége ennek a szarnak végre :D

    VálaszTörlés
  11. Aztán a végén kiderül, hogy az egészet csak kamuzta. :D

    VálaszTörlés
  12. Igen, és eltűnnek a gyerekek a kanapéról, mint amikor Robin képzelte el, hogy a kölkeinek mesél :D:D

    VálaszTörlés
  13. Remélem Robint kilövik a világűrbe, annyira nem kedvelem.

    VálaszTörlés
  14. Én már az összes karaktert egyre kevésbé... :D Marshal nagyon kiégett, Lily csak szenved álllannndóan, Barneyt megölték, Robin is sótlan lett, Ted meg agonizál 8 éve... :D

    VálaszTörlés
  15. Barney viccein is már csak megszokásból nevetek. :D

    VálaszTörlés
  16. Őt sajnálom, hogy elkúrták Robinnal, de a sorozat már amúgyis leágazóban van a sok drámázással :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget