Szösz

2013. május 19., vasárnap

Megint poharasat játszottam, beletettem a pezsgőtablettát a számba, majd egy kis vizet, és hátrahajtottam a fejem. Vicces volt, amíg el nem kezdett kijönni a hab a számon.

Szóvalhogy rábukkantam egy weboldalra, ahol a tanárokat lehet osztályozni, mennyire hasznos a tantárgyuk, mennyire felkészültek, segítőkészek, a tárgyuk mennyire teljesíthető, ééééés mennyire szexik.

Ja.

Megtudtam pár tanáromról, hogy akkor ő most szexi-e, vagy sem.

Lehet véleményt is írni, a szakfelelősömhöz írtat megmosolyogtam: "Nem lett a szívem csücske a tanárnő! Kicsit ehetne többet is, egész nap csak egy kubun él..."

És tényleg.

(ah, pont a linket felejtem el, ha valakit érdekel, hogy az egyetemi/fősulis oktatójáról mit gondolnak mások, akkor ITTITTITT megtekintheti. )

4 megjegyzés

  1. jaj, én ezen tájékozódtam mindig, mielőtt felvettem az órákat... :D bár néha szerintem nem tükrözi a valóságot

    VálaszTörlés
  2. Kár, hogy én csak most bukkantam rá :D

    VálaszTörlés
  3. ezt én is néztem anno. :)

    VálaszTörlés
  4. Akkor csak én tudtam meg későn, hogy a tanárok egy része bizony szexi.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget