Zsepis kulacs

2013. május 13., hétfő

Van egy blog, amely már évek óta nem üzemel, ám egy cirka hat éves bejegyzéséhez a mai napig érkeznek kommentek. Mindig, amikor elkapok egyet a főoldalon meglepődök, hogy basszus, miért, hogy találnak még rá erre a bejegyzésre, kik azok, akik kommentelnek, és van-e esély arra, hogy a képen szereplő...... ffiilllány olvassa még valaha a kommenteket. Nem tudom, ebben a blogban, de írtam már erről, és úgy éreztem, hogy most megint kell, mert nekem ez egy nagy rejtély az életben :D

De komolyan. Wadöfakk.

A blog/post pedig EZEZEZ lenne

Nem értem, miért nem volt több SOAD szám a telefonomon.





6 megjegyzés

  1. ezek betegek :DDD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon, és egyszerűen nem jövök rá, hogy hogy zajlik ez az egész ott :D:D

    VálaszTörlés
  3. Neee, csak éppenhogy belepillantottam a lentebb lévő kommentekbe és már alig kapok levegőt :DD

    Btw, SOAD 4EVER! :D
    Kedvenc bandám

    VálaszTörlés
  4. Legalább a rosszabb napokon lesz mit olvasnia az embernek D:

    VálaszTörlés
  5. ez a blog (a linkelt) olyan, mint egy szemetesláda. időről-időre odajárnak a retardált általános iskolások kiönteni a szennyet a fejükből.
    Még mindig tetszik a stílusod. :)

    VálaszTörlés
  6. Én mindenesetre imádom ezt a nagyon agyament humort, és a primitív, de ötletes hozzászólásokat :D:D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget