A profi

2013. június 1., szombat

Szóvalhogy elővettem a porszívót, mert néha nem árt. Vidáman porszívózok, nézem, ahogy a mocsok belemegy a csőbe, megláttam, hogy a gép oldallapja nincs a helyén, leszedtem pár napja valami miatt. Hááát gondoltam, nehogy úgy maradjon, kicsit beleporszívózok.

Megtettem, bedugtam a csövet, hirtelen zörgés, és a gép elkezd eszmééééletlen hangosan zúgni. Nézek bele kicsit jobban, a processzor hűtőventillátora valahogy nem stimmel. Gép hamar lekapcs, ölembe veszem, hogy jobban szemügyre vehessem... a porszívó csövével sikerült leszednem két lapátot a ventiből...

Óóóóóóóóóje.

Óóókurváraje.

Hozhattam be a régi gépet, mert az annyira zúg, hogy 10 perc után fejfájás, konkrétan az asztal is beleremeg. Nagyon nincs kedvem költeni új hűtőre, de kénytelen leszek.

Imádom magam, amiért ilyen tehetséges vagyok.

. . . . . .. . . . . . . . . . . ,.-‘”. . . . . . . . . .``~.,
. . . . . . . .. . . . . .,.-”. . . . . . . . . . . . . . . . . .“-.,
. . . . .. . . . . . ..,/. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ”:,
. . . . . . . .. .,?. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .,
. . . . . . . . . /. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,}
. . . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:`^`.}
. . . . . . . ./. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ,:”. . . ./
. . . . . . .?. . . __. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . :`. . . ./
. . . . . . . /__.(. . .“~-,_. . . . . . . . . . . . . . ,:`. . . .. ./
. . . . . . /(_. . ”~,_. . . ..“~,_. . . . . . . . . .,:`. . . . _/
. . . .. .{.._$;_. . .”=,_. . . .“-,_. . . ,.-~-,}, .~”; /. .. .}
. . .. . .((. . .*~_. . . .”=-._. . .“;,,./`. . /” . . . ./. .. ../
. . . .. . .`~,. . ..“~.,. . . . . . . . . ..`. . .}. . . . . . ../
. . . . . .(. ..`=-,,. . . .`. . . . . . . . . . . ..(. . . ;_,,-”
. . . . . ../.`~,. . ..`-.. . . . . . . . . . . . . . ... . /
. . . . . . `~.*-,. . . . . . . . . . . . . . . . . ..|,./.....,__
,,_. . . . . }.>-._. . . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . ..`=~-,
. .. `=~-,__. . . `,. . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . .`=~-,,.,. . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . `:,, . . . . . . . . . . . . . `. . . . . . ..__
. . . . . . . . . . . . . . . . . . .`=-,. . . . . . . . . .,%`>--==``
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . _. . . . . ._,-%. . . ..`

18 megjegyzés

  1. De. Egy rohadt balfasz vagy.
    Párod nincsen.
    Egy porszívóval eltörted a procihűtőd...
    DD:D:::D:D:DD:

    VálaszTörlés
  2. A porszívó a hibás :(

    VálaszTörlés
  3. Másodjára is visítok a röhögéstől..:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Ugyeeeee, Blütenblatt?:DDDDDD:D:DD

    Stan, béna vagy.

    VálaszTörlés
  5. Ez neee... :DDD
    You make my day. :D

    VálaszTörlés
  6. Biztos csak nagyon éhes volt a porszívó. Eteted te ezt rendesen?

    VálaszTörlés
  7. Ilyen gyönyörű bókot soha életemben nem kaptam, el is érzékenyültem. Köszönöm, köszönöm kedves idegen. A virágokat az öltözőmbe! ^^

    VálaszTörlés
  8. Attól inkább megszabadultam :D

    VálaszTörlés
  9. Pedig olyan íííízes vóóót. :D

    VálaszTörlés
  10. Ha csak engem szidott volna oké, de na.. jobb a békesség :D

    VálaszTörlés
  11. Féltél, hogy megszólalok?:D

    VálaszTörlés
  12. Igen :'(
    Nem bírtam volna elviselni, annak következtében töröltem volna a blogom, és felgyújtom magam :(

    VálaszTörlés
  13. :DDDDDDDDDDDD:DDdDDD:D

    VálaszTörlés
  14. Staaaaaaan :D
    Mintha csak magamat látnám :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget