Kopasz bővítmény

2013. június 15., szombat

Ha valamitől tartok, akkor az aaaa kopaszság. Igazából gyakran nyúlok hátra a fejemnek a búbjához, hogy vajon ott kevesebb-e a haj, annyira gyakran, hogy még a végén a kopástól lesz kopaszfoltom. Nincs semmiféle ráutaló jel, hogy ilyen problémám lenne, bár azt nem tudom, hogy apám hogy kopaszodik, ha kopaszodik egyáltalán, mert nem láttam éééévek óta, de kb 42 éves korában még okés volt, szóval húsz évesen nem kéne annyira tartanom tőle, csak mégis.

Más: találtam gugli krómban olyan bővítményt, ami kijelzi a beállított sorozatok legújabb részeit, illetve, hogy mikor volt a legutóbbi beállított napmennyiségre visszamenőleg, aaawww yiss. Be is írtam mind a... tizen...kilennnnnncet, amit khm.. nézek. 

2 megjegyzés

  1. én is tartok tőle, hogy kopaszodom, pedig én lyány vagyok... ^^"
    azta... 19? OO?

    VálaszTörlés
  2. Miért, lehet, hogy neked előnyös lenne a kopaszság, legalább egyedi stílust alkotnál :D

    Iiiigen, de eszembe jutott még kettő :D:D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget