.. ő az én fellegem

2013. június 13., csütörtök

Olyan gömbölyded felhők szállingóznak az égen, teljesen azt a hatást keltik, mintha az ember felnyúlhatna oda, és meggyúrhatná őket. Kár, hogy nem lehet felhőt mesterségesen előállítani, pontosabban olyat nem, ami kényelmesen elférne egy szobában, itt repkedne jobbra-balra, ha öntenék rá vizet, esőt csinálna, ha benzint, és felgyújtanám, tűzesőt, ami elkezdene táplálkozni a füstből, hatalmassá nőné ki magát, kitörné a ház falát, végül elpusztítaná a világot, esetleg nekem, mint gazdájának megkegyelmezne, amit nehezen, de kivitelezne, elvégre ha ráülök, meggyulladok én is, kikerülni meg nehéz az esővel, de megoldaná, mert az én felhőm okos lenne, és együtt lennénk a világ urai, egy olyan világé, amin már nincs semmi, csak elszenesedett tetemek, és romok, szóval kell a francnak felhő, csak a baj lenne belőle.

9 megjegyzés

  1. http://www.origo.hu/idojaras/20120614-par-pillanatig-gyonyoruek-a-szobafelhok-levegobol-keszit-szobrokat-egy-holland.html

    VálaszTörlés
  2. http://25.media.tumblr.com/tumblr_lyq33ngEOb1qbmtexo1_400.jpg

    VálaszTörlés
  3. Deee nekem örökre megmaradó felhő kéne T_T

    és nem falra fellógatható :D

    VálaszTörlés
  4. Itt a nyári szünet, van idő kifejleszteni a tartós házi felhőt, nem? :D

    VálaszTörlés
  5. Nem időnek, hanem észnek vagyok híján :D

    VálaszTörlés
  6. na, mégis kell a felhő?

    VálaszTörlés
  7. Sosem arról voltam híres, hogy kitartottam a döntésem mellett hosszabb ideig :D

    VálaszTörlés
  8. Ez jó lett, Stan...

    VálaszTörlés
  9. Nekem egy kedves bárányfelhő kell, amire csak ráhuppanok és elringat.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget