A legelső bejegyzés

2013. november 24., vasárnap



"Szia naplóm. tegnap örültem amikor megkaptalak. Ugye jó barátok leszünk? Te tudod hogy ez az első jegyzetem? Egyébként remélem hogy jó barátok leszünk! na pá. Találkozunk még valamikor ugye? remélem. Én nagyon izgulok a húsvét miatt. hogymé? Azért, mert lehet hogy a szomszédunk ránk töri az ajtót. na momá tényleg csá naplóm.
első jegyzetem: 2002 március 24. vasárnap!" 
 
Látszik, hogy már nyolc évesen is igen népszerű voltam, és cseppet sem magányos.  Nem tudom, a pát miért húztam ki, talán nem tartottam túl trendinek, és nem akartam, hogy a naplóm lenézzen, ezért döntöttem a csá mellett. Nem volt hosszú barátság, összesen nyolc alkalommal írtam bele, aztán egy másikba, ahol az utolsót már 2005-ben írtam, ott viszont szó esik dédmamám haláláról, a Donald kacsa magazin késéséről, "szerelemről", hógolyócsatáról és egyéb fontos dolgokról. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget