Gyűjtni

2013. november 12., kedd

Tegnap néztem egy műsort a TLC-n, ami furcsa gyűjteményekről szólt. Volt egy család, az anyuka troll babákat gyűjtött, egy szoba telis-tele volt velük, és a ház különböző pontjaira is elhelyezte őket. A nő lánya szintén gyűjtő volt, csak ő halott állatokat tárolt befőttesekben. Nagyon sajnáltam a ház urát, aki nem tehet mást, mint hogy tűr nekik. Fura kicsit, hogy mennyit tűr az ember, ha szeret valakit. Még négy gyűjteményt néztem meg, volt patkánymániás nő, vadásztrófeás család és... az a vörös hajú, nagyon mosolygós rongybabákat gyűjtő nő, aki még be is öltözött annak, de ez a trollos-halott állatos volt számomra a legdurvább.

Én maximum gesztenyét gyűjtöttem, ha lehet gyűjtésnek nevezni azt, hogy a suli udvarán szedsz egy rakatnyi gesztenyét, beteszed egy zacskóba, és bevágod a szekrénybe, aztán egy idő után kidobod a kukába.

A trollos nőt megtaláltam a fácsebukon , ahol lehet nézegetni a képeit a kis szerzeményeivel.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget