Kgwgw

2013. november 22., péntek

Hosszú idő óta először sikerült -viszonylag- normális időben lefeküdnöm, ami az éjfélt jelenti, és aludnom hat teljes órát.

Gondoltam, ha ilyen kedves voltam, meglepem magam, és két órával később visszafeküdtem.

Kaptam az oktatási hivataltól 4500 forintot.

Megégettem az ujjam, mert bal kézzel akartam gyertyát gyújtani. A jobbat nem tudtam használni, mert tele volt gyertyaviasszal. Szeretek a viasszal játszani. Ha találok egy ép állapotban megdöglött legyet, azt viasz fogom belekötni, és akkor lesz ragasztóban megőrzött, és viaszban megőrzött díszem is.

Igazából lenne egy ilyen a szobában, de az függőlegesen döglött meg egy eletronikai eszközön már lassan egy éve, és mivel jól mutat, nem akarom leszedni onnan.

Aláíráskor mindig próbálom kiírni gyorsan a nevem, de a vezeték végefelé megunom, és befirkálok valami vonalat. Ha mindig két vonalat húznék, az is aláírásnak számítana? Vagy ha rajzolnék egy hanyag házikót.

Van új cipőm két hete, de még nem vettem fel. Nem tudom, miért kellett új, én megvagyok elégedve a régivel, még ha öreg is. Plusz lusta vagyok kivenni a dobozából, és kitenni az előtérbe, ahol ott a régi, és amikor megyek valahová, a franc sem kezd el pakolászni, meg cipőfűzőt kötni.

Fáj a fejem, szerintem megfogok halni.

7 megjegyzés

  1. Régen nekem is volt egy viaszlegyem. Egy viaszhangya is tök jó lenne, csak nem tudom, hogy lehetne előállítani...
    Egyébként, ha úgy vesszük, akkor már mind halottak vagyunk, elvégre nem lehet más kimenetele az életünknek... De rohadt rossz látni, hogy ilyeneket írsz... MERT NE ÍRJ ILYENEKET! >:o Gyerünk cuki kecskés képeket nézni!!!!4!!NÉGY!

    VálaszTörlés
  2. jók ezek a spontán szobadíszek - nekem évekig lógott a plafonon egy döglött moly[?]lepke. lehet, hogy még mindig ottvan, de én már elköltöztem.

    kézjegynek számítana, valahova jó, de bankkártyára pl. nem.

    az egészen biztos, hogy meg fogsz halni. az már igen bizonytalan, hogy mikor és hogyan. illetve valószínűleg nincs összefüggésben a jelenlegi fejfájással.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is pont ez jutott eszembe, mint Lönek a halállal kapcsolatban.

    VálaszTörlés
  4. Viaszhangyához kéne hangya, meg viasz.

    :D nekem csak ez a kicsi légy díszeleg, szeretem őt, mindig néz.

    VálaszTörlés
  5. De a hangya túl pici... És vastagabb lenne rajta a viasz, mint ő maga. És az úgy már nem néz ki jól...

    VálaszTörlés
  6. Persze, de ha összeraksz egy hangyakolóniát, akkor az már szemmel látható ;o

    VálaszTörlés
  7. Nem vagyok a tömegsírok híve.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget