Ennek címe is van

2013. december 14., szombat

Nem is tudtam, hogy elköltözött Győrbe. Rafinált. Mosolyogtam, ellenkező esetben én is ezt tenném, ha fogalmam sem lenne arról, hogy nem ott látom, ahol, én is.. elköltöznék Győrbe.

Beragadt egy mogyoróhéj, mármint az a lágyabb héj a két metszőfogam közé. Nem olyan a fogam, mint Madonnának, szóval rendesen beékelődött. Ha meghalok, és csontváz lesz belőlem, aztán kiásnak valami régészek ezer év múlva, látják majd, hogy mogyorót ettem valamikor, és én leszek a mogyorós lelet.

Délután óta eljutott a porszívó a szobámba, nincs erőm bekapcsolni, és összeszedni a mocskot a földről. Pedig két órája már a konnektorba is bedugtam.

Kaparóson nyertem háromezer forintot.

Múlthéten lottón nyertünk húszezret, húsz-ezer? Sosem tudtam ezt, asszem, a 20ezer a határ, és azután már elválasztunk, leszarom, húszezer. Legalább besegített egy csekkbe.

Ez szerintem már volt, vagy ha nem itt, akkor előző blogban, mindenesetre azóta sem tudom, hogy MIAFASZEZ





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget