2014. január 25., szombat

Bebaszarintottam a versféleségeim az archívum alá. Ha nem vettem volna ki régebben, megspóroltam volna magamnak 2 percet.

Töltöttem fel videót jutyubra, a hang szar lett, de naaagyon nem volt kedvem baszakodni vele, ahogy a normális címadással sem. Hameg letiltja a jutyub másodperceken belül, kapja be a seggem, mert angolul fent van már pár éve. Pontosabban felirat nélkül. Hangosan kell nézni, mert halk. És nem szép a hang. Mint említettem. De elég volt a kimentéssel bhaszakodnom fél órát, mire kiderült, hogy a lejátszó szar, amivel nézegetem, nem a mentés. Persze simán lehet, hogy mire bepostolom, már nincs videó, ezesetben jó szórakozást a semmihez.

Ha valaki tervezné megnézni a sorozatot, és zavarják a spoilerek, akkor azok ezt hagyják ki. Six Feet Under/Sírhant művekből kreált jelenet.

you only get one life. There's no God, no rules, no judgments except for those you accept or create for yourself, and once it's over...it's over. Dreamless sleep forever and ever.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget