Csetrulett

2014. január 11., szombat

Büdös van, gyújtogattam a szőrt a karomon. 

Asszem, tényleg tanulnom kéne ahelyett, hogy mindenfélét csinálok helyette.

Szoktam mostanában olyat csinálni, hogy chatroulett. Beszélgetek, pofákat vágok, elvagyok, bár kicsit rossz azt látni, hogy főként a külföldiekkel. Ha magyarokkal kapcsol össze, drága népemmel, akkor vagy rögtön megy a középső ujj, vagy anyáznak, vagy valami mást szólnak be, nem is érdekelne, mert csak bátran, mindössze az bánt, hogy ha összedob egy lengyellel, egy venezuelaival, egy japánnal, azokkal eldumálgatok, ha jól dumálgatok el, akkor esetleg fészbuk, vagy szkájp, de azokkal, akikkel még nyelvi korlát sem lenne, nem megy.

Egy bizonyos kor fölött. Egyik nap egy csoport 9-11 év körüli kisgyerekkel szórakáztam, mármint semmi pedofil, szóval nem kérdeztem meg, láttak-e már elefántot, és húztam ki a zsebeim, meg a...., csak aranyosak voltak, mindenki szerepelni akart, egy micimackót mutogattak két percenként, aztán mikor kifogytak az ötletekből elköszöntem szépen.

A szakállam is megdícsérte egy kisminkelt férfi.

Aztán egy másik férfi.

Lányok ritkábban. Szerintem egy buzimágnest növesztettem a képemre.

De kifogtam már egy muszlim lányt is, aki napi öt imát tol le, és 4:30-kor kezdi a napot, egy fülöp szigetekivel, aki már evett olyan... kacsatojást, aminek a kifőzésével várnak, amíg a kiskacsa nem kezd el kifejlődni, és amikor már nagyobb darab, akkor puff bele, és megeszik. Pontosabban csak a levét itta meg, a kacsát nem fogyasztotta el, de még így is kikúrt undorító. Meg egy kanadaival, aki jelenleg a hírekből is hallott okokból kifolyólag a fagyhalál ellen küzd.

Najó pont nem, de azért fázik kint.

És persze sok péniszt is látni, de ennek örülni is szoktam, mert olykor csak az önbizalmam hozza meg. Ha ettől eltekintünk, jól ellehet lenni, nyilván ezerből egy emberrel tudsz rendesen beszélni, mert ha lány vagy, a melled akarják látni, ha fiú vagy, simán elkapcsolnak, mert mindenki arra számít, hogy egy ván dájreksönös fazon fog előtte ülni, de legalább azzal az egy emberrel akkor ellehet dumálni. Én meg amúgyis szeretek más kultúrákat megismerni, szóval külön jó.

Csak túl sok magyar van. Komolyan túúúúl sok. 

1 megjegyzés

  1. Látod, nálunk külön tantárgy van rá: interkulturális kommunikáció - ehelyett ;D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget