Ffufufufufufufufufu

2014. január 15., szerda

Két méterre volt tőle a kurva szemetes, erre ő eldobja a cigicsikket, mert lusta a dagadt kis testével elcsúszni addig. Miértmiértmiért, komolyan, kettő kurva métert kellett volna megtennie, ott volt, látta, rá nézett, és eldobja, ráadásul úgy cigizett, mint egy buzi, legalábbis nekem buzis, ha egy hím úgy tartja a cigiz, hogy... egyenes ujjakkal, nem megfogja, csak tartja, nehogy a kis kurvás keze cigis legyen, feltud baszni az ilyen, főleg fejfájósan, amikor azt hiszi, okos dolog csakúgy lebaszni a földre, mert ha még nem lett volna szemetes csak 50 méterre, az sem szép dolog, azt sem értem meg, azt sem fogadom el, de azt meg pláne nem, ha ott van, és akkoris, mert ő nagyfiú, mert ő dagadt, mert ő buzi, mert ő paraszt, mert ő megteheti, hogy nem megy el a kukáig, és dobja bele.

Aztán még tőlem kért, a kurvaszádat, pofont kapsz te nem cigit.

Vettem gyrost, az eladólánynak elvékonyult a hangja, ha hozzám szólott, de ha más vendéghez, visszamélyült, vicces volt hallani a különbséget, majdnem szájbavágtam, hogy moderáld magad, bazdmeg.

Nem amúgy, aranyos volt. Aranyoska. Gondolom, szimplán félt, hogy megkéselem, vagy valami.

Agresszív vagyok asszem, de már vettem be gyógyszert a fejemre, szóval ha nem gondolok rá, akkor pár perc, és szuszá.

De addigis kiverném a szart a buzin cigiző parasztgecikből, akik nem bírnak kettőt lépni.

Mötól





17 megjegyzés

  1. Ugyanez van itt is. Ott a kuka egy karnyújtásnyira, de odadobja a földre -.- és még csak nem is dagadt, meg buzi. :D

    VálaszTörlés
  2. Én bezzeg képes vagyok kilométereket sétálni a csikkel... :D
    ez a gyerek már akkor elkezdett idegesíteni, mikor rágyújtott buzisan, és menőfejet vágott közben.

    VálaszTörlés
  3. sose értettem a divatdohányosokat. az szokott felbaszni, amikor folyamatosan köpködnek közben. minek szívja, aki nem bírja? legszívesebben felnyalatnám velük, de azokkal ugyanúgy, akik szétdobálják a csikket.
    röhej, hogy engem azért dícsért meg egyszer egy néni, mert odamentem a kukához, hogy beledobjam a szemetet. [volt vagy 5 lépés.]
    amúgy nekem az se tetszik, amikor csajok tartják ilyen mereven kitartott ujjal a cigit.

    VálaszTörlés
  4. Akkor én mintadohányos vagyok, mert nem köpök, nem dobálok csikket, és ha tudom, hogy mennek mögöttem/jönnek szembe, visszatartom a füstöt, illetve úgy fújom, hogy ne menjen a pofájukba :D

    VálaszTörlés
  5. mintadohányos a javából. nem is hiszem, hogy másik ilyen dohányos is.

    VálaszTörlés
  6. Vannak hibáim, az egyik, hogy jótét lélek vagyok ;o :D

    VálaszTörlés
  7. nekem is, pl. hogy kihagyok szavakat a kommentjeimből.

    VálaszTörlés
  8. :D valaki elír szavakat, más kihagyja őket, dec okéj

    VálaszTörlés
  9. Akkor én is mintadohányos vagyok... bár ezzel nem szeretek dicsekedni. :D A kukához sétálás meg néha odáig fajul, hogy otthon veszem észre, hogy a zsebemben maradt a csikk...

    VálaszTörlés
  10. :D Nojó, azért én általában kézben fogom, amíg nem találok kukát, nem rakom zsebre :D

    VálaszTörlés
  11. Tél van. Fázik a kezem xD

    VálaszTörlés
  12. Nem mondom, hogy nem jó megoldás.... :D
    Én is azt szeretem, amikor már égeti a szám a vége :o csak aztán jön a szűrő, és kiesik az a picike dohány belőle t_t

    VálaszTörlés
  13. Ja, buzi. Ütni kéne.

    A lány meg... Vagy bejöttél neki. :)

    VálaszTörlés
  14. Én nagyobb esélyt látok arra, hogy megijedt :D

    VálaszTörlés
  15. Eszembe jutottál a buszmegállóban. Merthogy hat kuka volt sorban egymás után. És a kis BUZI meglátta a buszát, majd félúton két szemetes közé beledobta a cigijét egy pocsolyába! :) Úgy imádom, ha megmutatkozik az intelligencia.

    VálaszTörlés
  16. Ffffffuuuuuu! :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget