2014. január 16., csütörtök

Van egy tehén, aki még 5 éve bejelölt fészbukon, csakmert azonos keresztnévvel vagyunk ellátva, akkoriban még buta voltam, visszajelöltem, pár hónapra rá írt is, mikor épp suliban volt, a barátnőjével múlatták az időt. Megkérdezte/ték, fogyatékos vagyok-e, merthogy úgy nézek ki, persze nem löktem vissza, hogy veletek meg kész csoda, hogy képes elindulni a busz reggelente, mert csak azt értem volna el, hogy ők is belelendülnek, inkább normális választ adtam, majd szépen illedelmesen elköszöntem. A nagyobb tehén, aki névrokon délután bocsánatot kért, de áj dont giv ö fákk. Pár napra rá töröltem, és nemrég ismét bejelölt. 

De ilyenkor komolyan mire gondol?

Hála a jó égnek az öt év alatt felfedeztem a tiltás nagyszerű opcióját. 

2 megjegyzés

  1. Jézusom... de hogy jut eszébe ilyet kérdezni? O.o

    VálaszTörlés
  2. olyan állapotban vagyok épp, hogy ezen is kasztrált hiéna-hangon röhögök. Bocsi.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget