Körmönfont

2014. március 4., kedd

Nem is tudom, miért szaratják az embereket a körömbenövéssel, két napja foglalkozom vele úgy, hogy december óta fájlalom, és javul. Már, ha az, orvos nem látta még mindig, de akiknek panaszkodtam, és esetleg tudtam, hogy tudhatják az okát, azok mind ezt vágták rá. És persze az is lehet, hogy csak úgy tűnik, hogy javul, aztán egyik reggel arra ébredek, hogy 10 centis a duzzanat, ami már-már dobog, mert elfelejtettem a másik szót,amit illik használni, LÜKTET! elüvöltöm magam, hogy bazdmeg, és abban a pillanatban BÁMM kidurran, én még elfordulok, persze az idő is lelassul, és indokolatlanul tűz is jön ki a robbanásból, meg minden, ami kell, aztán minden csupacsoki genny lesz, jó étvágyat.

Nem emlékszem, hogy ez volt az első Linkin Park szám, amit megszerettem, és ezzel együtt magát a rockot is annó, vagy az In the End.





4 megjegyzés

  1. ha be martogatnad a puncimba az ujjad hamar gyogyulna :)

    VálaszTörlés
  2. hm nem megy át a komment

    VálaszTörlés
  3. vagy de.szoval azt írtam hogy elsőre végigfutva pár szó tünt fel .: "duzzanat , lüktet , elűvöltöm magam,bamm kidurran" - kicsit másra gondoltam s a 10 cm-t le is sajnáltam :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget