Meleg gyerek furgonban világít

2014. március 7., péntek

Vajon hány meleg embert ismerhetünk? Hányan élhetnek úgy, hogy nem merik bevallani senkinek, hogy náluk télen alacsonyabb a rezsi? Persze, nekem is vannak olyanok, akik tagadják folyamatosan, de szemmel látható, illetve szemmel látható-e a melegség annyira, vagy túl élénken él bennünk a a sztereotípia, és aki máshogy viselkedik, mint az a neméből kifolyólag elvárható lenne, arra már rányomjuk a meleg jelzőt?

Roppant mód témához kapcsolódva a szomszéd gyerek állandóan labdázik. Pontosabban nem tudom, hogy labda-e, a hangja a dolognak olyan, ikerház a miénk, ezért hallani át annyira, a kérdések csak azok, valóban labda-e, ha igen, hogy köt le ennyire valakit egy labda, hogy naponta többször, akár órákon át, ha ennyire leköti, mi az anyjáért nem megy ki a kertbe, amiben nincs semmi olyan, ami meggátolhatná a labdázását, gondolom, van csodálatos kabátja, van sapkája, még kesztyű is, nem kell félni attól, hogy megfázik, ha fázik, tesz két lépést, bent van a házban, vagy ott a játszótér tőlünk kettő darab percre, ha attól fél, hogy ott jön rá az éhség, szomjúság, szarás, merevedés, bár ez 8 évesen még... mmm nem tudom, én mennyi voltam, mindenesetre ezektől sem kell félnie, mert ha hazarohan, egy perc alatt már nyugton lehet.

A környéken betörések vannak, láttam is egy furgont nagyon lassan menni a szomszéd utcában egy éjjeli sétám során, hajnali egykor, amikoris nem illik lassan menni furgonnal úgy, hogy gyanúsan be-bemegy utcákba, csak akkor még nem tudtam a betörésekről, nem figyeltem meg, csak annyit, hogy volt rajta felirat, de a sötét/táv miatt azt sem láttam, szóval baszhatom, majd ha megint találkozom vele a sétám során, igenis elé fogok állni, és megkérdezem, mivan, mi? aztán vagy orrbabasznak, vagy nem, de mindenképp szeretném megállítani őket, mert az egy dolog, hogy egyszer laaassaaaan mennek egy furgonnal a külvárosban, de ha ezt megismétlik, az már nem vicces annyira.

Ja, meg esett már szó a kivezető útról, ahová néha kimegyek éjjel, tökjó, mert ha sétálni megyek, jobbra van a játszótér, balra a kivezető, mindkettő közel, szóval hamar megpihenhetek, és hintázhatok, vagy bámulhatok a messzeségbe, pontosabban utóbbi kiesett, mert volt eddig is egy lámpa a sarkon, de az nem égett, most meg tettek bele izzót ezek a hitványak, telebassza fénnyel a jó kis kereszteződést, ahol pont jó sötétség volt, most meg úgy érzem magam, mintha minden ablakból engem figyelnének éjjel, ha kimegyek oda, szóval el van rontva, majd jól kibaszatom egy kővel, oszt jónapot, nem fogom kibaszatni kővel, mert a szerencsémmel a mellette lévő háznak az ablakát baszatnám ki, ami kevésbé lenne szórakoztató. 

9 megjegyzés

  1. majd megyek és kidobom én azt a lámpát!

    VálaszTörlés
  2. Várlak szeretettel, megvendégellek utána birkapörkölttel!

    VálaszTörlés
  3. ez egy célzás??? mert oldalról birkapofám van??????? akkor már jól esne egy birkapörkölt???

    VálaszTörlés
  4. Nem csak oldalról!!!!!! De úgy gondolom, a nehéz munka után könnyen csúszna a torkodon a pörkölt, csak cigányútra ne tévedjen, felkeltené az utcát a bégetés!!!444

    VálaszTörlés
  5. ha odamegyek a te pofádat dobom ki, nem a lámpát, te hálátlan mucsröcsögei senki, teeeeee..... (beeeeee)

    VálaszTörlés
  6. Majd egy vonalba helyezem a pofám a lámpával, és mikor dobsz, elhajolok, mert egy ninja vagyok!

    Várlak, megyek is a henteshez :)

    VálaszTörlés
  7. (mégsem, hisz már elmúlt fél 1)

    VálaszTörlés
  8. holnap délben találkozunk a titkos helyünkön!
    indulok

    *viki el.
    az éjszakában halkan felharsanó bégetés jelzi csak útját.*

    VálaszTörlés
  9. Elképzeltem a halk bégetést az éjszakában, ahogy távolodsz el, nevettem.
    Ott leszek!

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget