2014. március 26., szerda

Voltam diákigazolvány matricáért, a csaj épp írt valamit, mikor felé hajoltam, mondta, hogy nyugodtan vegyem elő közben, gondoltam, kicsit korai ez, de oké, kicsaptam a pultra, de szólt, hogy a diákomra gondolt.

Szerintem láttam egy döglött lámát. Hazafelé mindig belátni a gyöngyösi állatkertbe, újabban van zebra is, de a teve, meg a láma állandó látvány volt, most az egyik jószág az oldalán feküdt. Nem vagyok láma....ógus, de az Eszeveszett Birodalomban a láma úgy aludt, hogy a nyakát behajtotta a törzséhez, ez meg hát... kevésbé eleven látványt nyújtott. De lehet, hogy ez így alszik. Holtan.

Odafele menet a büdös szájú sofőr volt, emlékszem, ő ült a volán mögött évekkel ezelőtt is, amikor Csillagszeművel először találkoztam, megmaradt, mert már akkor büdös volt a szája, és az volt az első alkalom, hogy nagyobb útra buszra szálltam.

Nem értem én ezt a büdös száj dolgot, délután még jó, oké, este is, ki tudja, milyen dögöt eszik fel az út széléről, meg rendben, van betegség is a földön, amiről nem tehet, de ha reggel valakinek arcon töröl a lehellete, az nekem fura. Meggyónom, én sem mosom meg a fogam minden nap, ha itthon vagyok, de amikor megyek valahová, akár csak boltba is, végig húzom rajta a fogkrémes kefét, ő meg dolgozik, buszsofőr, mondania kell az árakat, ki kell nyitnia a száját, csak van pénze fogkrémre. 

2 megjegyzés

  1. az ilyen erősen büdös száj általában gyomorgondoktól van, amin ugye nem tud javítani fogkefével sajnos. én is ismerek ilyet.

    én holnap érvényesítem a diákom, remélem elővehetem :3

    VálaszTörlés
  2. Ez még nem olyan kategória volt, ha nyitott a gyomorszája, akkor abból jön minden, annyira durva nem volt, csak érződött azé', hogy a pohárban maradt a fogkefe :D

    Remélem, te nem töröd el a pultot ;oooooo

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget