2014. április 18., péntek

Az élet apró örömei, 575 forint apróm van, amiben csupán három öt forintos van, és nem nyomja szét a zsebem a rohadmányos pénztárca a sok fém miatt. 

Próbáltam kirakni a rubik kockát videó alapján, két perc után megpróbáltam szétszedni, hogy összerakjam egyesével a helyes színek szerint, majd tíz perc után azt is feladtam. Nem való ez nekem. Amikor csak két fehér hiányozna az első oldalhoz, ott mindig megáll a tudományom. Nem fér a fejembe, hogy a jó életbe lehet azt kirakni, mert ha forgatom, elmozdul egy másik, és aztán megint egy, a végén meg többet ártottam, mint segítettem a helyzeten.

MIÉRT 

5 megjegyzés

  1. Ne szedd szét, átfesteni egyszerűbb! :D

    VálaszTörlés
  2. Mindenképp megpróbálkozom vele :D

    VálaszTörlés
  3. Még ajánlanám a színvak verziót is.

    VálaszTörlés
  4. hm, nekem mutattak pár forgatást, és azokkal frankón ki lehet rakni, bárhogy is áll. nem nehéz egyáltalán :)

    VálaszTörlés
  5. Ezesetben majd várom a tippeket ;o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget