gmwlégmwg

2014. április 1., kedd

Milyen furcsa belegondolni, milyen döntéseket hoztunk meg az életünkben, aminek következtében most ott vagyunk, ahol. Ha még régesrég általános suliban nem haverkodom össze azzal az osztálytársammal, ha ez nem történik meg, ő nem ajánl nekem egy interneten is játszható, san andreas multiplayer nevezetű játékot, ha nem próbálom ki, nem haverkodok össze egy másik gyerekkel, és akkor ő nem linkeli be nekem a szívszerelme blogolos blogját, akkor pedig nem jön meg a kedvem hozzá, plusz még új volt nekem az egész internet dolog, és furának tartottam azt, hogy az agymenéseim eképp publikálhatom a net világának. Plusz, ha az egyik osztálytársam nem szarja össze magát, és nem szökik el pestre, lehet, hogy nem lett volna témám különösebben, és hamar ráunok az egészre, ha hamar befejezem, nem ismerem meg Csilalgszeműt, és akkor nem megyek Gyöngyösre. És ha hamar befejezem, nem ismerem meg Zsanit, és akkor talán nem lenne ennyire sötét a lelkivilágom, és talán nem lenne ennyire pesszimista a gondolkodásmódom. Sőt, ha mégjobban visszaakarnám vezetni, akkor ha nem zár be az ovi, nem megyek suliba, mert egy évet még maradnom kellett volna, csak már megvolt a kellő kor, akkor pedig nem kerülök abba az osztályba, és a többi, és a többi. Persze hosszasan töprengeni azon, mi lett volna, ha, teljesen értelmetlen, úgysem változtathatunk azon, ami már egyszer véget ért, és akármennyire is hiányzik egy adott állapot a múltból, az csak egy szép emlék marad, de vajon, ha ezerszer születünk meg újra, ezerszer is arra kanyarodunk-e, amerre azelőtt, vagy ígyis-úgyis ugyanazon döntéseket hoztunk volna meg? Talán, ha tíz éve, három hónapja, és 5 napja tíz perccel később lépünk ki a házból, másabb életünk lenne-e most?
The purest forms of life
Our days are never coming back
The cannons of our time
Our days are never ever coming back





5 megjegyzés

  1. ilyeneken én is szoktam.
    bár én örülök, hogy minden úgy alakult, ahogy. nem vágyom arra, hogy a dolgok mások legyenek, mert fogalmam sincs, ki lennék akkor. a mostani énem meg szeretem. (kedvelem. tanulom szeretni.)

    VálaszTörlés
  2. vagy épp ha ma máshogy csinálsz valamit mint ahogy eltervezted, mennyire változtatod meg a jövődet? :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem pont az a klassz az életben, hogy bármikor bármi történhet. ma elmegyek húgom vérvételeredményéért, és lehet, hogy megismerem az új legjobb barátomat, vagy kapok egy almát (tegnap megtörtént), vagy összefutok egy régi ismerőssel, bármi :)

    VálaszTörlés
  4. Persze, nem is akarnék változtatni, csak érdekelne, hogy ha ekkor és akkor azt teszem ahelyett, akkor mi lenne most, hogy csak a szimpla döntések képesek hatni arra, hogyan alakulunk, vagy akár az is, hogy elfelejted a táskád, és visszamész érte a házba.

    VálaszTörlés
  5. Ez a kedvenc system számom, most hogy ezt posztoltad, mész a pokolra.
    A tetteknek következménye van.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget