Újblogosdi

2014. április 27., vasárnap

No, megvan az új blog helye. Ide nem szeretném kiírni, olvas olyan is, akit nem igazán szeretnék, igazából a hiba bennem van, minden alkalommal nem az érzést érzem, csupán azt, hogy tudnám, de ugyanakkor minden alkalommal rá is kell jönnöm, szembesülnöm azzal, hogy hiába úgyis minden, mert vége örökre, örökre és örökre vége. Akkor pedig lépjünk ki végleg egymás életéből. A fészbukos blogolos csoportban majd módosítom azt a kis fájlt, ahol az új blogok vannak, oda szerintem úgyis bekerült kábé... mindenki, ha mégsem, akkor itt levélben esetleg lehet kérdezni, vagy kommentben.

De azért ne legyünk gecik, hogy ha blogolosok vagyunk, és kell a cím, oszt még én keresgéljek embert a komment után, no ;o

Oda még nem írok, a fennmaradt bő egy hónapban még ide, szóval a fészbukos módosítást sem sietem el, plusz még a blogspot sem tuti, új fiók kellett, mert a mostani blogspotos öhm sem "biztonságos", másik böngészőből művelném, hogy ne kelljen bosszantóan ki-be jelentkezgetnem gémélben, ha majd megváltozik, és még a blogol halála előtt, akkor írom ide is, oda is, fészbukra is, ffffffosni fogom az információt.

De lehet, hogy később wordpress lesz.

Vagy bloghu, még ha halálra is leszek kövezve.

Aztán vissza blogspotra, majd faszom az egészbe, és törlök mindent.

Énnemtudóm.

4 megjegyzés

  1. blogspoton én is gondolkodtam,de úgy voltam vele, hogy nekem nem fontos a meghívós rész,csak egy új url.de mindegy,jó ez így

    VálaszTörlés
  2. én ajánlom a wp-t, nagyon meg tudtam szeretni - dr semmiképp nem a wordpress.com-os regisztrációt. sokkal jobb egy saját tárhely, max ha a wp nem jön be, más motorokat is kipróbálhatsz.
    majd megkaphatom az új címed pü-ben? [vagy mailbenbvagy akárhogy]

    VálaszTörlés
  3. Mmm a blog maga az nyitott lesz, nem meghívózom, nekem igazából az összes másik blog oldal ugyanolyan, csak a nevük más, mivel nem ismerem egyiket sem igazán, nem tudnék pro-kontrát felsorakoztatni, ezért sem tudok olyan könnyen kiállni egy mellett sem :D

    L, neked meg örülök, hogy figyelsz a szövegre, de rendben, téged könnyebb megtalálnom.. :D

    VálaszTörlés
  4. írok pü-t is, eredetileg ezt terveztem, de rohadtul hulla voltam, amikor olvastam ezt a posztot, és bevallom, tényleg kb. csak minden 3. mondatot olvastam el ^^"

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget