Kedves naplóm - én, a hanyag

2014. május 27., kedd


"Kedves naplóm. Bocs hogy elhanyagoltalak de ha visszalapozol hármat látnád, hogy te már jobban is el voltál hanyagolva. Szóval a hírek: A búcsúban vettem egy tamakucsit kár higy csak 5 éves koráig lehet nevelni dehát ez van. Én most egy számítógépes játékra gyűjtök demég énsem tudom mi lessz az. de majd kiderül ha megyünk az Auchanba. ugyanis legutóbb amikor az Auchan-ban jártunk kaptam egy számítógépes játékot a neve: Taz: Wanted (Ügyességi) én már majdnem kiakasztottam. De mostanában inkább Vice Cityzek. Most hogy felolvastam irományaimat feltűnt hogy még nem írtam a Vice Cityről. Ez inkább akciójáték. A főhős: Thomas Vercetti és a járókelőket is lehet öldökölni meg minden. Ám a végén ki kell nyírni majdnem az összes barátodat. És csak az a szemét Avery Carrington (olasz) és a vicces Ken Rosenberd marad. Ja, még mindig járok arra az áramos kezelésre, és nemrég kellett először tömni a fogamat. Kicsit fájt, bevallom. Ja és meghalt dédi (fent: Isten őrizze lelkedet DÉDI). És holnap hoz nekem a ---- Gábor egy tök szuper játékot a Lego Racert. abban tudsz versenyzőt választani (csinálni) és kocsit is lehet benne csinálni. Ja és kaptam Jostickot is. fekete és szürke. és már tudom kezelni. és most azért írtam ilyen sok mindent, mert ahogy olvasgattam a régi irományaimat eszembe jutott az a sok emlék. Na viszlát kedves naplóm. Leghosszabb jegyzetem: 2004 / Szeptember / 15 / szerda"



(és most korrigálás, mert Gábor vezetéknevét nem cenzúráztam, hopsz)
Kész is. Fogalmam sincs, honnan vettem ezt a... "vallási vonalat", noha templomba elrángattak, sosem voltam az a hívő féle, épp ezért. Egyrészt tököm kilett, hogy mindig ott kell rohadnom szünetekben is (tavaszi szünet, húsvét, majdhogynem minden nap templom, imádat), másrészt idővel rájöttem, hogy valóban mindössze menedéket nyújt az elkeseredett embereknek ez az egész hajcihő, az egyház meg bekaphatja a képmutatásával az összes faszom. Dédi temetésén láttam először mamám sírni, fura volt, de az ő halálát már akármennyire is csúnya, de "várták", szerencsétlen idős korára elvesztette a józan eszét, nem lehetett magára hagyni öt percre sem, mert már pakolt össze, és ment volna el. A Taz: Wanted pedig most is itt figyel a polcomon, dájó is volt az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget