Éjszakai állatvilág

2012. augusztus 21., kedd

Nagyon bekéne csuknom az ablakom, főleg, hogyég a lámpa, pontosabban fel van kapcsolva. A plafonon három... pfh fogalmam sincs, milyen repülő... miniszöcske van molylepke szárnyakkal, nemrég csaptam le egy bak szúnyogot, és a földön repked betegesen még egy ilyen molylepkeszerűség, nameg 1-2 légy. Utóbbikat nemsokára lecsapom.

Délután jutyuboztam, macskákat néztem, akik vízbe estek, nagyon szórakoztatóak :D a videók végi ajánlókból szemezgettem, akkor hagytam abba, amikor ráfutottam egy halra, ami megevett egy békát, és ott már oldalt csak ilyen ez megeszi ezt típusúak voltak, többek közt egy kígyó szájában egy egérrel, arra már rá sem kattintottam, inkább megnéztem még egy vicces vízbeeső macskát, és befejeztem. 

6 megjegyzés

  1. Hát nem lennék a húgod....:D

    VálaszTörlés
  2. Mihhhiért? T_T :D

    VálaszTörlés
  3. ilyen macskás videóra igényt tartanék

    VálaszTörlés
  4. Csak üsd be jutyubba, hogy cat, meg fall, meg water, vagy bath, és Eléd tárul egy egész birodalom az ilyenekből :D

    VálaszTörlés
  5. a blogod a mai napom fénypontja. :D nade békén hagylak mára

    VálaszTörlés
  6. ;D csak nyugodtan öntsd ki, ha véleményed van, nehogy csömört kapj ;o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget