Facsebuk

2012. augusztus 21., kedd

Mi a ffaszomért kell megosztani a véres, így-úgy megkínzott állatod képeit? Sosem értettem, hogy az ilyesfajta képeket miért kell megosztani, miért hiszik azt., hogy ettől majd mindenki olyan kurvanagy állatvédőnek hiszi őket. Nyilván én is sajnálom ezeket az állatokat, nyilván tudatosul bennem, hogy ez nem jó dolog, de nem kezdem el megosztogatni a megkínzott, esetenként megcsonkított kutyák fotóit, lassan csak a sorozatos-együtteses állapotfrissítések maradnak, mert az ismerőseim 90%-a egy ostoba balfasz.

7 megjegyzés

  1. az én ismerőseim is azok.

    VálaszTörlés
  2. én az ilyen-olyan idézetek megosztásától kapok agyfaszt.
    a megosztásos cuccokat átgörgetem.
    és tiltok.
    már alig vannak:p

    VálaszTörlés
  3. az én ismerőseim is azok.
    amúgy az is ostoba aki ezeket lefényképezi szerintem.

    VálaszTörlés
  4. Én is már elég kevés ember szarjait látom, de van olyan is, akit azért nem tiltottam, mert jó mosolyogni azon, mennyire nem veszi észre magát :D

    Egen, a fotós is, de őt talán megkérték "bizonyíték" gyanánt, viszont aki megosztja, az csak azért teszi, hogy lássák az emberek, ő mennyire jó, mennyire szent. Mint amikor valaki elmegy önkénteskedni, és világgá kürtöli..

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm megtisztelő egyetértésed, kedves Varnyu :) ;D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget