Az új lakótárs...

2012. szeptember 13., csütörtök

.. egy fasz.

Komolyan tipikusan az a fajta, akinek a viselkedéséből, humorából, fejéről lerí, hogy nem szorult belé sok illem, kultúra, tudás, hogy konkrétan olyan, mint aki most mászott elő egy barlangból, és nem tudja, hogy kell bánni az emberekkel.

Kezdetben... volt a Föld lasmfgaskfgla

  

Tehát kedden beértem, nem volt a lakásban, nyolc körül érkezett. Még előtte nézegettem, hogy 3 szál cigarettát hagytam a fiókban, hogy beférjen a gyújtó a dobozba (mert akkor dohányzom, ha én akarok, nem akkor, amikor a cigi, szóval ritkán, ezért nem fogyott volna el csakúgy az a 3), és 1 várt vissza, ergo, se szó, se beszéd elvett kettőt. Lakótársam mesélte, hogy vett sütit a spárban, felvágta a felét, 4-5 szeletet egy tányérra, megkínálta vele a gyereket, hogy majd ugye biztos vesz egyet-kettőt. Nem. Maga elé vette a tányért.  

Megérkezett. Bemutatkozás után ment is ki az erkélyre cigizni, mentem vele, hogy mégis... említettem, hogy nemsokára megyek sétálni, amit lereagálta azzal, hogy "mész kurvázni?" ekkor már sejtettem, hogy a viccein nem fogok sokat nevetni. Megkérdeztem, hogy velem tart-e, ismét "hogy mégis.." indokból, (sajnos) velem jött. Egy normálisan kinéző, szép arcú lány közelített felénk, egy méterre sem távolodott el tőlünk, amikor megjegyezte, milyen jó kurvák vannak errefelé. Mikor említettem, hogy ezt talán meghallotta, csak annyit felelt, "ki nem szarja le".

Nem szégyelli kiereszteni a galambot sem, sőt, mintha élvezné is. Amikor játszik a laptopon, szeret kiabálni, hogy ki döglik meg, ha nőt öl (GTA), hozzáteszi, hogy te büdös kurva, illetve, lotyó.

Volt a konyhaasztalon 3 szál ropi, megkérdezte, kié, mondom, az enyém nem, nem is várt többet, már betömte.

Amikor jöttem el, épp az ágyon feküdt oldalt, fél segge kint, és az orrát turkálta, majd pöckölgette azt, amit talált, és ezzel fejezném be a rossz tulajdonságok listáját, noha még lenne mit mesélnem róla. Ó, még annyit, hogy tekintettel sincs másokra, engem is gondtalanul ébresztett fel, csakhogy egy kibaszott rágót kérjen. De persze, amilyen az adjon, olyan a fogadj, kurvára nem fog érdekelni, hogy alszik, sőt, kurvára direkt fogom felébreszteni kisebb zajcsapásokkal.

Akkor jöjjenek a jó tulajdonságai:






 

13 megjegyzés

  1. uuuuuhh ez nagyon meredek :| javaslom, hogy menekülj, vagy dobd ki őt könyörtelenül, persze csak miután úgy érzed, hogy kellően bosszút álltál.

    VálaszTörlés
  2. Menekülni már csaknem fogok, ha én 1 éve, ő 1 hete jött :D

    VálaszTörlés
  3. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  4. OMG...nekem kellett volna oda költözni :P :D

    VálaszTörlés
  5. csak nem szobatársad is? :(

    VálaszTörlés
  6. ajjjajj :(:( ezek szerint szükséged lesz toleranciára ;)

    VálaszTörlés
  7. Méghozzá egy jó nagy adagra :D

    VálaszTörlés
  8. Nálunk is elég rohadék lakótársak vannak, lassan költözünk is miattuk, de ha van ötlet válogatott szemétségekre, amivel addig is borsot lehet törni az orruk alá, várom az ötleteket!

    VálaszTörlés
  9. Konyhakés a torkukba, amikor alszanak, aztán hozod a borstartót, és azt mondod a rendőröknek, tüsszentettek alvás közben, mialatt kést tartottak a mellkasukon, ami beszaladt a nyakukba :):):):):)

    VálaszTörlés
  10. De gondolom te nem így csinálod a pasi tönkretételét. :) Mondjuk mi el is költözünk innen, tehát egy ötlet már biztos: halacskák elhelyezése a lakás különböző pontjaira. :) De valahogy úgy érzem, hogy ez nem elég. :)))

    VálaszTörlés
  11. Még :)))))
    Rúgassátok ki a főbérlővel, hátha :o

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget