Transzformáció

2012. szeptember 13., csütörtök

Óóóóóóóóóóóóóóóóóje!

A keddi busszal szokott hazamenni két volt o.társam, mint az kiderült, nagyon megörültem nekik, rég láttam már őket. Velük voltam talán a legtöbbet középsuliban. Ismét szidtuk egymást, meg persze a szokásos "mi van veled" kivesézése. Jó volt.

Logisztika gyakorlatunk kemény ketten leszünk egész félévben.. ma pedig már jöttem is haza, mivel holnap ismét valami szőlőszedési mizéria lesz, amit szokásom kihagyni. Jöhettem volna a közvetlen busszal is, csak nekem még teljesen új tanárral volt órám, aztán gondoltam, inkább bemegyek, mert mégis.. de egész jó óra, környezetvédelem végig, néztünk videót lepkékről, meg kosokról, meg megnéztük óra végén a nemrég kilőtt űrszonda kilövését.

Haza pedig Salgótarjánnak irányában... már beállt a busz, kivettem a fülemből a zenét, amikor egy lány hangja a vezetéknevemen szólít.. nyeltem egy nagyot, és mikor rá néztem, rögtön a "na bazdmeg" szólalt meg belsőmben. Egy általános iskolai osztálytársam volt, aki oké, szeretbeszélni, de faszságokat. Végig csak hümmögtem, meg borzasztó tőmondatokban feleltem, amíg be nem kussolt. Próbált nosztalgiázni, de semmi kedvem ilyenhez pláne vele, amikor már X órája egy buszon ülök. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget