Breaking Bad

2012. szeptember 15., szombat

A tegnapi sok F elhanyagolható, Breaking Bad 5. évadzárónak köszönhető felindulás volt. Bah, most várhatok nyárig, de gggyűlölöm. Baromira megtetszett a sorozat, minden része jobb az előzőnél, elég hamar ledaráltam az 5 évadot, igyekeztem belassítani az ötödik évadot, de nem bírtam megállni, hogy ne nézzem tovább és tovább :'(

Rajtam kívül valószínűleg senki nem fogja megnézni, de azért beteszem, legalább nekem nem kell rákeresnem, ha századszorra is látni vágyom eme remekbeszabott jelenetet, amikor a tutyimutyi kémia tanár először tesz egy "badass" dolgot.

Ah.

Stay out of my territory (L)







Az alatta futó zenébe meg beleszerettem. Nem hallgatok ilyesmit, de ezzz... tetszik.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget