Én, a hetero lakberendező

2012. szeptember 16., vasárnap

Jut eszembe, milyen zseniális lakberendező vagyok, kedden sikerült eltolnom két ágyat, és közéjük tenni egy szekrénykét, elvégre nem lett volna túl jó, ha egymás mellett alszunk kiskifli-nagykifli pozitúrában, nameg azért, mert-mint utólag kiderült- nem szabályozza megfelelően bélszeleit.

Az enyém ágy a kisebbik, kemény, de milliószor kényelmesebb, mint a nagy, ami ki van feküdve, és fú.. egyszer aludtam benne, hogy mégis miért lett áthozva "szar" néven, és... megértem. 

A tusfürdő pedig csak azért van ott, mert hirtelen felindulásból ott helyeztem el, nem szokásom víz nélkül tusolnom a szobában.

 


Nyilván az első kép az előtte, máskülönben a címből kivehetném a hetero szót.
Zseniális logikával oldottam meg a helyzetet.
Zseniálissal.

11 megjegyzés

  1. cicás szőnyegetek van? :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, nagyon cuki állatkás, van rajta ló is, meg kutya, meg nyúl :D

    VálaszTörlés
  3. dzsizösz,és ezért a lyukért pénz is kérnek?

    VálaszTörlés
  4. akkor téged átbasztak.ekkora oduban egy embernek is kevés a hely.

    VálaszTörlés
  5. Ez egy lakás, kábé még 48 másikban is ekkora a kisszoba a házsorban ;o

    VálaszTörlés
  6. értem én,csak azokból az albikból indulok ki,amikben a gyerekeim megfordultak.ekkorában 1 férőhely van.

    VálaszTörlés
  7. hűű, a két ágyon s éjjeliszekrényen kívül más nem is fér be a szobába??

    VálaszTörlés
  8. Dee, van még 2 szekrény, meg egy asztal, csak azok már nem fértek a képbe :D

    VálaszTörlés
  9. csokoládé bárány2012. szeptember 18. 6:44

    te,.. cseszd meg :"D
    mi is pont most tervezzük édes gyönyör koleszszobánk átpakolását.. pont a mai nap.. erre látom, hogy te is beálltál itten lakot rendezni. HÁT! x"D

    VálaszTörlés
  10. Eeez már múltheti munkálat volt :D

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget