Pronto Przeciw Kurzowi

2012. szeptember 17., hétfő

Háromnegyeddd hétkor keltem. Még akkor sem ébredek ilyen korán, ha suliba kell menni. Nem mintha terveztem volna, hogy így lesz, de ídesanyám beengedte a kismacskát, mert miért ne engedje be hozzám a kismacskát háromnegyed hétkor? Mindenesetre, inkább nem aludtam vissza, mert aludtam volna délig, inkább felkeltem az ágyból, így este talán tudok aludni már éjfélkor, hogy holnap is megtehessem ezt, miközben drága szobatársam mellettem recseg a kurva ágyával.

Óvintézkedésképp vettem fel zoknit az éppenséggel hideget érző lábfejemre, mert ha tovább vacogott volna, valószínűleg engedtem volna a kísértésnek, hogy visszafeküdjek, és a takaró alatt megszüntessem fázását, de nem, nem adtam meg neki ezt az örömöt, zoknit kapott. Én szemét.

Én mocskos rohadt

sze

mét

da 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget