Eb

2012. szeptember 29., szombat

Hazafelé a buszról egy kistermetű keverék kutyust pillantottam meg szinte a semmi közepén. Meg volt rémülve, a busztól is behúzott farokkal, és kétségbeesett képpel hátrált el, ahogy elmentünk mellette.

Rögtön könnyek szöktek a szemembe, nagy az esély rá, hogy kitették egy kocsiból csakúgy, mert ráuntak, mert nem kellett többé. Túl messze voltunk bármelyik településtől, mintsem addig iszkoljon egy szökés során, persze ez is benne van a pakliban, de igen nehezen jutahtott volna el addig az út miatt.

Nem tudtam nem gondolni rá, bár hazahozhattam volna. Nem tudtam nem gondolni arra, hogy hány állatot hagyhatnak csakígy el, pusztán azért, mert ráunnak.

Annyira kétségbe volt esve.. 

6 megjegyzés

  1. engem mindig megszólnak azért, mert az állatokat többe nézem, mint az embereket (hajléktalanokat) és többet segítek a menhelynek. mindig azzal magyaráztam, hogy a többségnek van választási lehetősége, hogy akarja-e azt a helyzetet, vagy sem. de egy kutyának/macskának nincs, mivel kiteszik az autóból és ennyi...

    VálaszTörlés
  2. egyszóval; szomorú

    VálaszTörlés
  3. szegéééééééény :'/

    VálaszTörlés
  4. Én is mindig többre tartottam az állatokat az embereknél, legszívesebben szóltam volna a sofőrnek, hogy álljon meg egy kicsit, és visszaszaladok érte.. egy kutyának meg, amit előtte eltartottak akárhogyan is, nincs valami sok esélye kint, csak abban reménykedhetek, hogy valaki rendes megállt, és legalább egy menhelyre vitte, de erre igen kicsi az esély..

    VálaszTörlés
  5. mivel a mi dinnyeföldünk mellett egy hosszú út van,rendszeresen tesznek ott ki állatokat....van hogy végig kell néznem,mert olyan messze vagyok,hogy mire odaérnék,már elhúztak...csak a kocsi szinét tipusát látom esetleg.
    megetetjük őket,próbálunk gazdit keresni..aztán van mikor maguktól elbarangolnak,mert keritésünk ugye nincs.legutóbb pár hete egy egész német vizsla családot "találtunk"anya 4 kölyökkel.a nagyot nem sikerült befogni de a kicsiknek már van gazdájuk.
    nem értem,miért nem jobb ivartalanitani egy kutyát,mint ezt tenni.
    a menhelyek tele vannak,sokszor nem fogadják be őket,mert nincs hely,hiába telefonáltunk.
    ez van.
    szar.

    VálaszTörlés
  6. Az ivartalanítást drágának találhatják, amibe persze a sok értelmiség nem gondol bele, amikor megvesz egy kutyát, ami olykor csak addig jó, amíg aranyos, amíg mindig azt teszi, amit mondanak neki, hameg teher, csak kiteszik valahol, és el van intézve.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget