Pisimobil

2012. szeptember 30., vasárnap

Nem tudom, hogy jófej a szervezetem, vagy köcsög. Azt hiszem, inkább jó, reggel arra keltem, hogy figyelmeztet, csurgatni kéne, de persze beleszőtte az álmomba is, már ott elmentem wc-re, majd éreztem valami belső nyomást, majd felkeltem, és fáradtan indulhattam is ki. Volt már erre példa természetesen, a legjobban a kiskori maradt meg, olyan... 5 év körüli lehettem, akkor a kis szemét bizony későn figyelmeztetett, és hoppá.

Az maradt még meg, amikor álmomban hallottam az ébresztőm, az ottani környezetben kivettem a zsebemből a telefont, kinyomtam, és lám, aludtam tovább. Még a legelső telefonommal történt, nagy szám volt az, hogy színes a kijelzője, most meg már szinte az is alap, hogy érintőképernyős, amiről akkor álmodni sem mertünk.

Félelmetes, mennyit fejlődött a technika milyen kis idő alatt.

5 megjegyzés

  1. Mennyire sokat fejlődőt a technika, hogy már egy 12 évesnek is mindent marhaságokat megadnak a szülők, ettől lesznek majd agresszívak is! xD

    VálaszTörlés
  2. Az már más kérdés, hogy a gyerek nem szól a szüleihez két hétig, mert nem kapta meg az új iphone-t :D

    VálaszTörlés
  3. :D Szánalmas, hihetetlen hogy a gyerek mit nem akarnak magának ki tudni! xD De erről is írtam már egyszer poszt, ha érdekel... :D

    VálaszTörlés
  4. Oké! :D Augusztusban találod, csak hogy megkönnyítsem a dolgot! ;)

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget