Kutatók éjszakája

2012. szeptember 30., vasárnap

Ó, ketten megosztották az I love Jesus oldalra postolt képemet, amit még a 9gag-en láttam pár hete/hónapja.

Kutatók éjszakája.. nem volt olyan rossz, bár a megnyitó kicsit szemétség volt, mert konkrétan 5 perces volt, és egybeolvasztották egy 45 perces előadással, de sebaj, tűrhető volt, aranyos volt a bácsi, aki beszélt a gyógynövényekről, és a betegségekről, igaz, kábé semmit nem jegyeztem meg, csak azt, hogy a nőknek cukor nélküli szilvalekvárral kell kenegetni a mellüket bizonyos időközönként a mellrák ellen, de ez engem olyan nagyon nem érint.

Sokan voltak, az aula meg nem túl nagy, szóval ott tökéletes heringség volt, de legalább találkoztam pár évfolyamtársammal, akikkel járkálhattam, néztünk lego-robotharcot, és rácsodálkoztunk egy ikerpárra.

Igazából az ikrek jobban lekötöttek, én is megdöbbentem, amikor egy csak látásból ismert évfolyamtársam kétszer láttam, ráadásul nem is néz ki rosszul a leányzó, migiri.

A kémia tanárom meg aranyosan mutogatta a gyerekeknek a látványosabb kísérleteket egy standon, furcsa volt így látni.

Tetszett az egész, a tömeg abból a szempontból jó, hogy érdekli az embereket ez, de tényleg szörnyű volt közlekedni benne, főleg nekem.

Ami nem tetszett, az pár anyuka... elhiszem, hogy dolgozhatott aznap, fáradt volt, de akkoris, csóri gyerekek olyan szépen kérték, hogy hadd nézhessenek meg ezt-azt, ami ugye ingyenes, maximum időbe kerülhetett volna, azok meg puffogtak.

Véletlenszerűen betévedtünk egy hüllős 20 perces előadásra is, amit pont az egyik tanárom tartott, látta, hogy ott vagyok, örülni kell az ilyennek, vizsgán jól jöhet. A végén elővett egy kisebb kígyót (bebaszott volna, ha kihúz az asztal alól egy 5 méteres szörnyet) egy zsákból, én akkor hagytam el a termet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget