K.I.T.T., szállj be a kocsiba!

2012. szeptember 30., vasárnap

Aaah, egy dolgot nem tettem még meg. Van új monitor, már egy ideje 2 év után beszereltem az 5.1-ből hármat, mert nem volt elég elosztó, és azóta sem volt eszemben venni, szóval csinálok egy kis helyet a gépen, és letöltöm a Transformers 1, 2, 3-at HÁÁÁDÉÉÉ minőségben, aztán meg is nézem, ha nem is sorban, de legalább három egymást követő napon.

Az első részbe... pfh, borzasztóan belevoltam buzulva, azóta már persze kinőttem a dologból, de akkoris szeretem, mert ezek ROBOTOK az ŰRBŐL akik átváltoznak AUTÓKKÁ vagy repülővé, meg mittudoménmivé, és váh.

Természetesen szigorúan felirattal nézem, milliószor jobb úgy a robotok hangja, szinkronnal béna.

Ráadásul szeretem azt a hangot, ahogy átalakulnak, meg a robbanásokét, és váh. Be is teszem az első rész hádéjét, mert jó.





5 megjegyzés

  1. Valóban nem rossz film. :) Rég láttam már, talán bele kéne megint vágnom. xD

    VálaszTörlés
  2. ***off***
    megetettem a teknőceid. egyébként láttad a toplistát? :D

    VálaszTörlés
  3. Nem is lehet rossz, mert ezek robotok :O

    Köszönik :D
    szerinted ki csinálta? ;D

    VálaszTörlés
  4. http://www.youtube.com/watch?v=cS5dDqyxHM0 :DDDD

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget