Légy a falon

2012. október 1., hétfő

Talán már említettem, talán nem, ha igen, akkor továbbra is, ha nem, akkor újdonságként egy légy megdöglött a szobámban.

Fhaszom, 3 napon belül huszadszorra nyelem félre a nyálam

Szóval egy légy életét vesztette a segítségem nélkül, azonban nem akárhogyan, függőlegesen, ez már hónapok óta történt, azóta ott van, mert jól néz ki. Először ütögettem mellette a tárgyat, amin van, majd mikor 2 nap múlva is ott volt, gyanakodni kezdtem, hogy talán már nem is él.

Közelebbről megvizsgálva mintha pókháló is lett volna, készítettem az imént képet, nem valami éles, de a lényeget tökéletesen látni.

  

11 megjegyzés

  1. Hát nem tudom... Nekem a függönyömön van valami óriásrovar, már azért is büszke vagyok, hogy le mertem ütni sikítozás nélkül... Akkora hangja volt, mint egy a hát fölött elhúzó helikopternek...
    -----
    Másutt kiállítást rendeznek rovarokból és bogarakból, kezdetnek nem is rossz ez így : D

    VálaszTörlés
  2. Pár nagyobb légy erre is eltalál, nem bögöly, de olyasmi :D

    No, akkor megölök még párat ;o

    VálaszTörlés
  3. Ez sem bögöly volt... ha biológust kérdeznél, akkor tutira azt mondaná, hogy valami molylepkefaj volt... Hát szerintem meg sárkány : D

    Hajrá, de odafigyelj, hogy azok is fenn akadjanak a falon... ;P

    VálaszTörlés
  4. Most csaptam le művészien egyet a karomról, majd beragasztózom, mint egy régebbi áldozatom, az is júni/júli óta megvan szépen ragasztóba"fagyva" :D

    VálaszTörlés
  5. Nincs még, csak jobban fájna, ha egyszer leszáradna onnan, és leesne :'(

    VálaszTörlés
  6. Érthető... el kell engedni. :(

    VálaszTörlés
  7. És még nem tudsz mindenről.

    VálaszTörlés

 

Zsiványság

Kommentesdi

Recent Comments Widget